Publicerad 2012-02-03 12:57:50 i Gravid med lillasyster<3,

Magbilder med lillasyster vecka 38.





Kalaskulan & Mamma är också redo för nya äventyr!
Magen är verkligen som en BOLL. Alla som inte vet va de är i magen, tror att de är en pojke :D
Med Wilja så va jag mycket bredare överallt 'en typisk flickmage' men inte denna gång inte!
Den är verkligen rund, mer runt i verkligheten än på kort :D
Vecka 38...
När ska du kolla lilla lillasyster? ♥

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-03 13:48:45

Hur skulle du reagera om dom sett fel och det faktiskt är en pojke? Förstår att det viktigaste är att barnet är friskt och alla sådana självklara saker som att man är glad för sitt barn oavsett kön. Men ja du kanske fattar hur jag menar =)

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-02-03 14:42:17

Tänkte också på det, hur pass vanligt är det att dom faktiskt har sett fel? Vet du det? :) Superfin mage verkligen!

Postat av: Joyce

Publicerad 2012-02-03 15:00:53

Oj va fin mage :)

Postat av: Frida - mamma till Elsa & lillebror i magen

Publicerad 2012-02-03 15:12:31

Vilken mysmage! Jag vill också vara så nära! Jag är bara i v.29 :)

Postat av: Michelle - gravid i v.38 <3

Publicerad 2012-02-03 15:43:32

Svar: Jaaaa shit alltså! Börjar bli lite nervös nu faktiskt! ;) Ska bli så kul att se hur er lilla flicka kommer se ut! Har du fått mycket förvärkar? Kraaaam <3

Postat av: karolina, gravid i v. 36 ♥

Publicerad 2012-02-03 16:05:06

Du är så himla fin! strålar.



Vad härligt att du knaprar på, hoppas att värderna har stigit till onsdag, håller tummarna:)

Självklart får du det - och ja länkar till dig också, du är en av mina absoluta favoritbloggare.

Ha en underbar fredag, Kram ♥

Postat av: Moa - Dagens blogg tävling ♡

Publicerad 2012-02-03 18:32:10

Så fint :)



Dagens bloggvinnare är uppe, kolla om du vann eller anmäl dig igen :) Ha en bra fredag kväll :)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-03 18:49:19

åh fina fina du, så vacker! ♥



sv: jag försöker haha. Dras oftast till det neutrala men tvingar mig själv att ändra mig :D blir oftast mer nöjd då, konstigt nog :) kram

Postat av: Nikita - gravid med lillasyster

Publicerad 2012-02-03 18:53:12

Visst har ni sett både på ul å 4d på tittut att ni väntar en tjej?

Då tkr ja man kan se sig som 100% säker.



Det gör ja iaf då vi sett på både rul å 4d i Sthlm :-)



Iaf så upplever ja min mage sådär rund nu me jämfört me förra gången.. Å ja minns du skrev i ett inlägg för ett tag sen att de känns som hon ligger så "långt fram" ja känner igen mig i de för ja har samma känsla!



Kram!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova - 110404 <3

Publicerad 2012-02-03 20:20:25

Så fin mage du har! :) Hade också en "pojkmage" så var ganska orolig, och upprepande drömmar att de var en pojke också. Inte för att de skulle spelat nån roll, men när man gått nio månader och ställer in sig på att de är en flicka så känns de bara jätte konstigt om de skulle vara fel :P

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-04 07:41:17

Fina mamman!!

Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

Publicerad 2012-02-04 10:48:27

vilken mysig bula=) Tänk att snart är hon färdig jäst=)

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2barnsmamma

Publicerad 2012-02-04 11:11:01

Så avundsjuk, du är så vacker så vacker, din mage är helt otroligt fin! Älskar din fina mage!

Kram!

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2012-02-04 21:53:43

Ojoj nu spricker snart kaggen ;) jätte fin är du!!

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-05 14:23:00

Härliga bilder på så ljuvligt vacker kropp.

Hoppas jag får bli lika fin med magen som dig med bebis nr 2. Man kan ju alltid hoppas :)

Med Lilly fick jag så mycket vätska och såg så svälld ut.. Det var sådär kul.. hihi..

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-06 10:30:18

Härliga magbilder <3

Visst är det typiskt och roligt att höra vad alla tror?

Av alla som har träffat mig är det bara tre stycken som tror att det är en flicka, resten tror att det är en pojke. ;) ska bli spännande då vi inte har kollat kön också :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela