Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-11 14:28:49

Åhh så fint, Lundmyr of sweden är nog bland det finaste märket för barn, älskar verkligen det märket :)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-11 14:35:11

har denna overall till Vira i vitt (som hon hade när hon var mindre) och den är ju så fin!!!

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 14:39:23

Bra smak pappan har! Jag älskar också Lundmyr, problemet är bara att det finns FÖR mycket fint!

KRAMAR ♥

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-11 15:25:59

svar: joo men vi har inte köpt den utan har fått den. så vet inte vart det finns att köpa en vit.. Men svart är ju oxå super snyggt!! tycker iaf jag. ;)



JO jag hoppas på en mysig kväll och att vi blir friska snart. jobbigt att vara sjuk..



du med och njut av tiden ensamn nu.

kraaaam

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 15:34:44

Ja, tänk om våra bäbisar väljer att komma på samma dag! Det är så häftigt att man snart ska bli förälder - och du ska bli det för andra gången. UNDERBART!

Men tack fina du, det är du som är slående vacker - se ut som du gör och vara 2 barnsmamma (snart) , det är de inte många som gör. Finis <3



Ja verklige, man får passa på att välja vad sina barn ska ha på sig, ha i sina rum och deras frysyrer. Min mamma sa ofta det till mig i tonåren "det var så skönt när du var liten och jag fick bestämma, göra flätor och välja kläder!"

haha. Så det är så sant som du säger, man får njuta medans man kan :)



KRAMAR!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 20:06:57

Så himla fina kläder! Han har bra smak pappan ;)

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2012-02-14 13:20:13

Fina saker men inte bästa av kvaliteen om jag ska vara bitter :P Haha

Jag ska sälja en klänning från Lundmyr, stl 60. Hojta om du är intresserad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela