Publicerad 2012-02-11 14:11:20 i Bara Patricia,

Lite nytt från Ikea! <3




Igår när vi strosade runt på Ikea så kollade Linus på de manliga sakerna, alltså de som inte är lika roligt att plocka ner i kundvagnen! ;D (köket..)

Så jag passade på att ta min egna lilla korg och fyndade ett gäng med fina saker! ♥

Eftersom nästan allt.. allt i vår lägenhet går i brunt, beige, svart & vitt så kände jag... att FÄRG ska vi ha! :D Nu när vi snart går mot ljusare tider. Så köket fick sig en liten knuff i rätt riktning med mycket blommor & när jag väl kom hem så insåg jag att de blev rätt mycket rosa! Men vad gör de?? hur fint som helst.

Kan verkligen rekommendera dessa små burkar! (3 st i en, 3 storlekar för 29:-) Perfekt för kaffe, välling socker etc :) Sen fick två söta koppar följa med hem, en sockerskål, blommor! lite krukor.
Älskar att ikea har fått de lantliga! :D Så förbaskat mysigt.

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 14:38:37

Vilka fiiina saker ! ♥

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 20:04:15

Mysigt det blev i köket! :)

Postat av: Lina-Marie

Publicerad 2012-02-11 20:56:30

Jag har också dessa söta små burkar, verkligen perfekta och slukar mer än jag trodde! Gillar't :)

Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Publicerad 2012-02-11 21:22:00

Åh, så fina saker! Och där började jag genast tjata på sambon att vi ska åka till Ikea ;)

Postat av: Mickis

Publicerad 2012-02-11 22:43:50

Härlig blogg :) ! Sen en fråga ? Vart har du köpt burken som det står pasta på ?:)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-02-11 23:22:25

Vilka fina saker! Dem där burkarna måste jag bara ha! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela