Publicerad 2012-02-12 20:49:41 i Bara Patricia,

Kommer aldrig önska mig något mer.



Tankarna snurrar!
Om några veckor, några dagar till några timmar så kan vårt liv ha förändrats helt. Ett till livet liv kommer in i våran lilla familj, hur kan det vara möjligt & sant?
Allt som jag gått igenom i mitt liv, har vänt till detta? Hur kan det ha blivit så bra?
Hur hade jag den turen att jag fann Linus, att han tog sig an min dotter.. Att han och jag valde ett liv tillsammans, att vi har valt ett beslut, att vi har de så som vi har det. Att jag första gången är riktigt jävla lycklig! Snart kommer Wilja att bli storasyster.
Jag har en fantastisk fästman som jag älskar så hjärtat brinner!
Vi har snart två underbara flickor här hemma som fyller våra dagar. Jag kommer aldrig önska mig mera! ♥

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-02-12 20:55:25

Hade tänkt att jag mejlar några frågor till dig som du kan svara på :) och såklart så svarar du bara på dom du vill :) KRAM!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-12 21:00:35

ödet ♥



sv: Haha, man hamnar där då man får många kommentarer på en och samma gång ex som i inlägget om den låga kommentaren. Jag hamnade där när jag födde Lo ex :)



Haha ja jag förstår det men kan det inte vara typ svampinfektion då? Det kan ju se hur olika ut som helst då man är gravid. Eller att det sipprar jätte lite och balndas ut med flytningarna? fast vattenflytnignar är ju vanligt också :) haha. Nåväl, jag håller tummarna att resan är över snart ♥ kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-02-12 21:02:52

Bra! Då mejlar jag dig imorgon med lite frågor :)

Postat av: Mli

Publicerad 2012-02-12 21:14:49

Sv: Jag vet inte riktigt hur jag hittade in i din blogg, men idag var första dagen!

Jag blev fångad direkt av bloggen för den är jätte fin. Du och din underbart fina dotter verkligen förgyller bilderna o jag har suttit o läst massor i din blogg nu :) Du tar jätte fina bilder o man fångas verkligen av dem :)

Sen läste jag också om den kommentar om din dotter.. Det är sjukt att det finns sådana människor som kan kläcka ur sig såna kommentarer till ett litet barn! MEN, det är för att de kan dölja sig bakom en dator :( Men hoppas du inte tar till dig för både du och din dotter är verkligen sagolikt fina! Och är säker på att det nya lilla miraklet blir lika sött det :)

Ta hand om er!

Postat av: E L I N F E L I C I A S

Publicerad 2012-02-12 21:16:34

söt!

Postat av: nomi

Publicerad 2012-02-12 21:25:03

vad fint skrivet, mina mungipor lyftes mer och mer <3

Postat av: johanna

Publicerad 2012-02-12 21:36:42

ingen orsak!

men du inte konstigt, klart man blir arg när någon skriver nå sånt om något så kärt som ett barn!

Jag själv har inte barn, men jag skulle bli flyförbannad om någon sa nått illa om mina syskonbarn!:)

jätte fina bilder på henne, hur gullig som helst!:)

kram kram

Postat av: Jeanette (fotoblogg)

Publicerad 2012-02-12 21:41:06

åh så söt tjej :)!

Postat av: anna

Publicerad 2012-02-12 22:18:33

Vilken liten pudding på korten :)

Postat av: sofie :-)

Publicerad 2012-02-12 22:25:34

åhå, nu är det spännande! Nu kan lillplutten komma när som ju! :D Några känningar än? ;-)

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2012-02-12 22:26:47

SVAR: Det är inte den inpackningen som vunnit pris, men det där är den nyaste i deras serie och den är också kanon bra! Vi säljer det paketet på jobbet också :D Men beställ gärna ett balsam till också.



Shampoo= Öppnar fjällskiktet

Inpackning (som du skall ha mellan shampo och balsam)= vårdar håret.

Balsan= Sluter fjällskiktet igen



:D Kraaam!

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2012-02-12 22:30:13

http://www.lyko.se/sv/artiklar/moroccanoil-light-25ml.html - väldigt bra stylingprodukt för att få upp mjukhet och glans i torrt och frissigt hår :D Hjälper även till att stärka håret. Perfekt att ha i håret efter styling och dusch o.s.v. :)

Postat av: Linnea, 17år&mamma

Publicerad 2012-02-12 23:11:15

Hej! Jag fick så när jag väntade min lilla prins, åkte till barnmorskan och kolla, hon sa att det kan vara lite vätska från hinnorna. Två dagar senare kom han :) fört sippra lite flytning eller vad de är sen gick slemproppen! Kram

Postat av: Alva

Publicerad 2012-02-13 07:59:45

Vilken sötis! söt blogg du har, allt bra?

Postat av: Bamode

Publicerad 2012-02-13 08:04:40

Åhhhh taaack så mkt!! det värmer verkliigen!!

Va vacker flicka,, du låter så lycklig, verkligen jätte kul att läsa!!

Postat av: Evelina-mamma till två prinsessor <3

Publicerad 2012-02-13 11:46:55

Postat av: Evelina-mamma til två prinsessor

Publicerad 2012-02-13 11:48:31



Ohh den mössan har båda mina tjejer den är såå fin..:) och Wilja är super söt!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-13 12:25:40

Den känslan du beskriver är den mest underbara i hela världen! Roligt att du känner så, det är du värd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela