Publicerad 2012-02-22 08:29:10 i De bästa av Bålsta! <3,

Katastrof



Åh snälla.. ge mig vår & sommar

Jag höll på att slita av mig allt hår jag har på huvudet inatt!
Sova, vad är det? tror jag sovit 10 minuter åt gången, sammanhängande sömn max 2 timmar denna natt. Wilja har varit förjäklig, stackars älskade! hon måste verkligen känna på sig hur jag är just nu.

Jag är så innerligt ledsen! Huvudet bara bankar, en kopp kaffe nu och hoppas att de känns bättre.
Febern håller sig i, men är strax över 38 bara. Så den va högre igår/inatt.
Snart ska jag ner till Barnmorskan på kontroll, hoppas att allting ser bra ut. Vill bara vila & må bra nu.
Inte nog med att jag har ont som de redan är, så kom det här som ett paket på posten!
Känns förjäkligt :(

FAN vilken gnällblogg detta blivit, jag ber om ursäkt.

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-02-22 08:53:33

Du har all rätt i världen att gnälla <3 hoppas tjejen

Snart vill komma ut :))

Krya på dig!!!

Kram

Postat av: Camilla- mamma till Isabella

Publicerad 2012-02-22 09:00:12

Förstår att det är jobbigt nu så gnäll på!! Men snart, snart är det över <3 Lycka till nu!

Postat av: Karolina, gravid i v. 39❤

Publicerad 2012-02-22 09:02:29

Det har inte alls blivit någon gnällblogg- klart att det är jobbigt att vara höggravid, vara sjuk, ha ont. Jag tycker du gnäller lite!!! Stor krya på dig kram :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-22 09:07:07

Nej! Be inte om ursäkt! Du har all rätt att klaga nu! Svårt att se änden i tunneln nu kan jag tro! Men du ska se att lillan snart vill ut och sen hoppas vi på att du slipper besvären! Du klarar mycket mer än du tror! Vilken dag som helst nu bestämmer sig lillan för att komma ut och då kommer det vara värt allt och lite till:) stor kram till dig!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-02-22 09:07:58

Glömde skriva att det var från mig;)

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-22 09:21:52

krama om.

vi har oxå haft en jobbig natt.

ibland får man klaga gumman

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-02-22 09:26:45

åh förstår att det känns jobbigt! du får krya på dig

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-02-22 09:27:48

Skickar en värmande kram!!

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-02-22 09:41:38

Patricia, man FÅR gnälla i den situationen du är i nu. Inte för att jag själv varit där ännu, men jag har full förståelse och kan bara tänka mig hur det måste kännas.

Nu hoppas vi att du får bli frisk och sen alldeles snart får träffa er älskade lilla tjej!

Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-22 10:03:33

Krya på dig fina du!

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-22 10:19:46

Du ska absolut inte be om ursäkt. Jag lider verkligen med dig :/ Du har det inte lätt nu... men håll ut!

Kram på dig

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-22 10:20:14

Du gäller nog med all rätt, ingenting att be om ursäkt för :p Hoppas att allt går bra hos bm och att det inte dröjer många timmar tills lillan bestämmer sig för att komma ut nu :)

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-02-22 10:24:59

stora soffor är mysigt.. Blir sådan mysfaktor i hela rummet då.. :) Krya på dig nu, hoppas du blir frisk innan sessan väljer att titta ut :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-22 10:26:55

Hoppas du mår bättre snart! Krya på dig kram!

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2barnsmamma

Publicerad 2012-02-22 11:58:44

Usch stackare! Du har all rätt i världen att klaga, jag tycker du är hur duktig som helst som klarar av allt med din helvetes graviditet, men snart snart snart är den över, inte alls många dagar kvar, jag hoppas verkligen envisa lillasyster inte tänker va lika envis som storasyster sin :)

Kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-02-22 12:40:51

Man FÅR gnälla hur mycket man vill när man är höggravid. :) Hoppas lillasyster kommer snart så du får må bättre, och så vi läsare får se vad de är för en liten sötis du har i magen. :) Lycka till gumman! Kram.

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-22 20:41:30

Hej tjejen! :)



Jag har kommit ut med en ny modell på tavla till min webshop och tänkte höra med dig om dina två tjejer vill vara lite försökskaniner? :) Såklart när nummer två har tittat ut också :)



Tänkte att du får en varsin tavla till tjejerna som tack för att jag får låna bilder på dom till hemsidan. Så om du kan maila en högupplöst favoritbild på Wilja samt alla hennes födelseuppgifter, samt även till lillasyster när hon väljer att titta ut :)



Låter det okej? :)



KRAAAM!

Postat av: Michelle MK

Publicerad 2012-02-23 10:09:43

snyygging, ååh vill också ha sommar :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela