Publicerad 2012-02-14 08:32:52 i En annan del av Stockholm!,

Kärlekens dag är här!



A l l a  ♥  D a g!
Idag är det egentligen en vanlig dag, men en dag som är utsett för att sprida lite exra kärlek! En perfekt dag i mina ögon. De personer som faktiskt inte är speciellt romantiska av sig kanske ger sin käreste en bukett med rosor eller en ask choklad. Och för just denna är nog denna dag ganska fin :)

Hur firar vi denna dag hemma idag?
Blir nog inte att fira alls! Kommer laga lite gott tills hjärtat kommer hem, sen har har fått en liten liten present. Men det är något som han ändå skulle ha fått i 'bara-för-att' present! ♥ Han ska iväg på träning ikväll, så de blir som en annan dag! Vi ar de rätt mysigt även om det bara är vardag måste jag säga. Jag har en extensions som jag ska sätta i nu på förmiddagen! Ska upp och lämna Wilja till dagis nu.
Ingen hjärtans bebis blev det inatt heller, utan har bara förvärkar som sitter i.
Den lilla flickan kommer när hon är redo, undrar bara varför de ska göra så ont till ingen nytta.
Ut kommer dom ju alltid! men när, de är den stora frågan.
En mammas iver & längtan är rätt obotlig nu på slutet!
7 dagar kvar enligt vår beräkning.

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-14 09:20:27

svar: hittade din blogg på blogg.se´s mest aktiva lista :)

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-14 09:24:00

Happy valentine!!

Hoppas ni får en mysig dag, och ännu är det inte försent för en hjärtebebis 💗 kram!

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2012-02-14 09:27:08

Detta året likt förra året blir det inget firande.Pappan i familjen sitter ju i fängelset så får nog ett sött vykort :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-14 09:49:40

God morgon!

Vilka härliga bilder :) Riktigt fina :)



åhh mysigt att käka gott :)

Hoppas han blir glad för presenten också :D

Här hemma firar vi inte något speciellt,

Som vilken annan dag som helst :D



Ha en fin alla ♥:ans dag!



Kraaam

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-14 09:59:20

Åh vilka fina bilder:)

Postat av: nanna

Publicerad 2012-02-14 10:36:55

Din blogg är så bra Patricia! Snart kommer lillan till världen:)

Jag tycker dina foton blir otroligt bra! vad har du för kamera?

Kram Nanna

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-14 10:40:44

Ha en underbar alla hjärtans dag fylld med kärlek! (och kanske bebis)

Kramar!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-14 11:26:55

Vilken härlig bild när hon luktar på blomman :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-14 12:14:27

Hoppas ni får en supermysig dag! :) Jag ska inte heller göra något speciellt, ska till min fina men vi ska nog bara mysa som vanligt.



Haha, tänkte på en sak, tänk om ni får er söta bäbis samtidigt som victoria får sin! Då kommer er lilltjej fylla år samtidigt som kommande kronprins/prinsessan! Lite roligt :D blir ju flaggdag då också :)

Postat av: Mira

Publicerad 2012-02-14 14:05:41

Hej! Jag vill bara säga att jag tycker din blogg är en stor inspirationskälla! Den enda bloggen jag verkligen följer. Du har en jättefin dotter, och ett otroligt fint hem. Jag förstår mig inte på människor som har något ont att säga om dig, din dotter eller ditt hem, eller någonting över huvudtaget. Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag :)

Postat av: Helena - barnvakt i Vasastan

Publicerad 2012-02-14 16:13:40

gulliga bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela