Publicerad 2012-02-11 16:04:05 i Gravid med lillasyster<3,

JÄVLAR!




Dagens kort (över) magen är verkligen ner till knäna nu! Inte konstigt att de känns som hon snart ska ta och ramla ut! Tusan va låg den är, har inte haft en tanke på de själv förens jag såg dessa nu!
Antingen låg hon tokigt bara nu, eller så är hon l å n g t ner.

Postat av: katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-02-11 16:12:03

Snart blir det nog bebis ser det ut som ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 16:34:38

Jag tycker det är så häftigt att se dessa bilder på magen!! Och tänka att det faktiskt är en levande människa där inne! Väldigt vackert :) och tycker du strålar och är ser jätte fräsch ut även fast du är hög gravid :) kram!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-11 16:38:11

Ohh jävlar va långt ner agen är nu! Du ska se att lillasyster kommer nog vilken dag som helst!! Tippar på att inom en vecka är hon nog hos er;)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 16:47:54

Tycker det är så häftigt att se bilder på magen, det är ju faktiskt en levande människa där inne :) riktigt vackert!

Tycker du fortfarande strålar och ser så fräsch även fast du är höggravid :) kram

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 17:01:57

Finafina magen. Oj vad stor den är, det är nog dax snart :)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-11 19:27:47

Den 16de, it will be den 16de! :D

Postat av: Sara - Mamma till Maja

Publicerad 2012-02-11 19:52:12

du ser verkligen färdigbakad ut. framförallt på bilden i mitten längst ner! jag och ett par kompisar snackade om det där. att det blir en viss klotrundare form på magen några dagar innan det är dags. Jag såg ut sådär (fast med lite mer fläsk än vad du har ;) ) Jag ger henne 4 dagar sen tror jag hon är här! spännande att följa er!



Och ang kommentaren i senaste inlägget... Nej, jag får fan kommentera där med! ;)

Postat av: Jenny - Mamma till en av varje i mars

Publicerad 2012-02-11 20:30:54

Ja men du, den har ju faktiskt sjunkit!

Håller tummarna för att hon snart vill titta ut.



Sv; Jag tror och hoppas att lillebror kommer ut redan i Februari. Nästa helg vore perfekt tycker jag. Då ska storasyster hem till farmor och sova nämligen, då skulle man ha ett stressmoment mindre att tänka på.

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2012-02-11 23:11:05

Oj, vad den sjunkit! :D Min sjönk också sådär pang och två dagar senare var min prins ute.. KAnske ger dig lite hopp ;)

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-02-12 08:55:46

Ja shit de syns verkligen att magen sjunkit :-) coolt ja brukar tycka sånt är svårt å se .. Men de är verkligen tydligt på de där bilderna !! Snart kommer nog lillasyster ska du se ;)



Har ni bestämt er för namn ännu? Kram!

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-12 22:58:48

Ja Gud vad magen sjunkit på dig nu. Hon är nog inte många dagar ifrån att snart ligga på ditt bröst inne på bb.

Ååååh vad avundsjuk jag är :) världens mysigaste känsla..

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-13 11:33:56

Vilken underbar mage!! Snart tror jag att Lillasyster tittar ut i stora världen.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela