Publicerad 2012-02-16 19:37:08 i De bästa av Bålsta! <3,

Gnäll Morsan!



Åhw, idag har mammsen haft en gnälldag! Men jag tänker inte ursäkta mig, med all rätt just nu.
Älsklingen kom hem och underlättade dagen till tusen! Hämtmat från thaien, ♥ så gott! Wilja låg och sov en sen lunch så vi fick äta i lugn och ro.
När fröken vaknade så hade vi en gnällig tjej här hemma i ca 2 timmar! Ingenting passade, förutom att jag skulle bära omkring på henne. Kan lova att de känns nu! attans alltså. Linus skulle iväg och träna, men beslöt sig för att vara hemma med oss! TACK hjärtat. Sen har jag sprungit upp & ned till tvättstugan! phu, allt är tvättat & klart. Två maskiner körda här hemma! Och tvättkorgen är tom. Älskart!

Ikväll blir det mys med Wilja för imorgon åker fröken till Pappa.
Den här helgen ska jag sova sova och sova lite till, så känns det. Verkligen vila upp mig, känner mig mörbultad & trasig! Imorgon förmiddag är det dags för en kontroll hos barnmorskan.
Önskar innerligt att de är de sista besöket!

Men känner jag mina barn rätt, så är även denna tös ENVIS! Vilket resulterar i en härlig övertid! ;)
Och efteråt, kommer de va värt dessa dagar över 10 gånger om. Men nu? Så UUUUUT med dig!

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-02-16 19:54:51

wilja sötast i världen

krram.<3

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-16 20:45:42

redan helg igen. va fort dagarna går. får hoppas hon kommer innan helgen e slut. Har för mig att du skrev det sist, att innan nästa söndag e hon ute :P h

hihi..



kram på dig sötnosen. man får klaga på slutet av grav..

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-16 20:53:52

Vilken underbar bild! :)



Usch jag förstår att du är trött nu, man får faktiskt gnälla då. du behöver inte ursäkta dig :)



Hoppas att allt går bra hos bm imorgon och att det är sista besöket=) jag håller mina tummar :)



KRAMAR!!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-16 22:33:08

Hoppas du får en riktigt lugn och skön helg, kanske nån bra film och sådär, god mat och bara VILA! Det kommer du behöva sen :) Så ha en underbart skön helg! Du får kolla på melodifestivalen kanske? Vi ska dit och kolla, så du kanske ser mig på tv.. Inte för att du skulle veta vem jag var haha men ah.



SV: Åh tack, ja de blev så glada för dem så det var roligt, kul när saker blir uppskattat :) Jag hade det bra, bara massa mys :) kram!

Postat av: Tina

Publicerad 2012-02-17 00:49:46

Vilken underbar bild med så härliga blåa ögon :)

Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Publicerad 2012-02-17 09:14:52

Håller tummarna för dig att lillsyrran vill ut snart. Verkar som min egen lille grabb i magen vill ut tidigare än planerat så vi väntar med spänning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela