Publicerad 2012-02-29 16:08:58 i De bästa av Bålsta! <3,

Full rulle, då mår jag som bäst.





Fullt ös medvetslös hela dagen lång idag! PHU, första gången jag satt mig ner på röven idag!
Morgonen började med att göra iordning en happy liten fröken till dagis! Vädret va redan strålande då, så morgonen började med ett jätte glatt humör! Linus gick iväg med Wilja, och jag snosade en stund på bebis innan jag hoppade in i duschen!

Satte oss i bilen och styrde mot Enköping! Åkte och S T O R H A N D L A D E, har bunkrat upp frys, kyl och skafferi från topp till tå! Fantastiskt jäkla skönt. Mat är bland de bästa som finns, så de kan man aldrig ha för mycket utav!^^, styrde bilen hem och hämtade fröken! 16 jäkla grader, får man bli LYCKLIG in i själen?
Hade skinnpajen på idag, och njöt för fulla muggar.

Hem, och nu har jag storstädat! sängkläder bytta, golven rena, tvätten hängd! :D Bus med min stora, har läst lite böcker. Nu är det dags för middagslagning! fläskfilégryta med potatis, MUMMA!

Sen ikväll får vi fin besök utav Rebecca!♥

Sen blir det att packa en liten väska åt Wilja som ska åka till Pappa & tessa över helgen!
Då kommer hon bli glad, två veckor sedan sist! så har en tös som längtar efter Pappa sin.

Postat av: Frida - Gravid med lilla L

Publicerad 2012-02-29 19:40:36

Vilka underbart fina flickor du har! Man smalter ju nar man ser dom :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-29 23:09:30

Men underbaringar! :)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-01 09:34:40

så gulligt när nappen nästan är större ön bebis, hon är super söt det gjorde ni kanonbra :D

Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

Publicerad 2012-03-01 10:33:29

Vilket ös det var i dig då! Tänk om jag kunde få lite energi av dig=)

Postat av: Katti

Publicerad 2012-03-01 13:38:41

Hej!

Tycker lilla Nova är otroligt söt och du kan skatta dig lycklig över din fina familj! Följt din blogg sen dag 1 du blev gravid med Wilja och är helt fast!



Tänkte fråga dig om ditt hår, du nämnde förut att du tappade hår, och undrar om du gjort något åt det?

Jag själv har nämligen problem, har både stor panna och högt hårfäste, och efter några år i en stressig bransch har jag tappat massor av hår, så det blivit tunt och hårfästet har liksom blivit högre som på gubbar?!



Nu har jag ätit proirin runt 6 månaders tid, och det dröjde sjukt länge, men NU har jag sett resultat och små hårstrån växer fram där jag tappat hår och hela håret är tjockare(!) och mjukt!

Ville bara säga det till dig att det verkligen fungerar, för jag vet hur det är med ångest över sitt hår..

Det är lätt värt 399 kr i månaden tycker jag,har man tålamod så blir man nöjd =)



Ha det bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela