Publicerad 2012-02-15 14:19:36 i De bästa av Bålsta! <3,

Febern är på besök!



Hej och välkommen feber, var snäll & försvinn!
Wilja började bli trött & gnällig, när hon la sig brevid mig i soffan så kände jag att febern har kommit.
Attans! hon somnade på två minuter i min famn, och jag har nu satt mg brevid henne i soffan och käkar upp älsklingens geléhjärtan.. Ush, dumma sjuka tider! Sen blåser det orkan ute, tempen är snäll men såfort man sticker ut huvudet så känns de som man ska blåsa bort! (har då BARA varit ute en snabbis på balkongen) hämtade in tvättställningen. Så är glad att vi inte behöver gå ut och härja!

Läser man sig omkring så är nästan alla sjuka nu, förkylningar, hosta & feber!
Välkommen lillasyster i världens dummaste period, nu får du gärna stanna tills alla blivit friska.

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-15 14:39:37

sv: Haha ja dom har sina stundar, ungarna. Är så kul när dom blir äldre och säger såna där roliga kommentarer. Man får mycket skratt:) Tror att min donna skulle leka bra med Wilja:) pyssliga och leka-fika-aktiga bägge två:)



Se till och kläm ut bebis nu så vi får synas;)



Hoppas febern går ner snart och som du säger, bra om lillasyster ligger i magen nu, så att ni hinner bli friska!



kramar

Postat av: william

Publicerad 2012-02-15 14:41:22

söta bilder & fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lost in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

Postat av: Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

Publicerad 2012-02-15 15:52:56

Jobbigt att tjejen är dålig såhär strax innan bebisen ska komma :( Hoppas att hon blir frisk fort.

Har du druckit nått mer the? :) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-15 16:03:38

Usch vad tråkigt att ni blivit sjuka.. kom att tänka på dig när jag sätt på tåget innan idag. Antagligen har ni redan bestämt namn klart men när jag hörde namnet Stella på tåget tänkte jag på er och att det skulle kunna vara ett fint namn som passar med wilja :) hoppas ni snart mår bättre och att bebis kommer snart :)

Postat av: Marilyn

Publicerad 2012-02-15 17:28:04

Hej Patricia. Jag ber om ursäkt för mitt uttalande angående Wilja. Wilja är motsatsen till allt jag skrev, och jag hoppas att du inte tog åt dig.



Förlåt.

Postat av: Mami Lea*

Publicerad 2012-02-15 18:22:35

sv: visst är det, speciellt om man får blommor av sin mamma:)



Jo det var jättemysigt, själv då? Hade ni en bra alla hjärtans dag?



kraam

Postat av: Karolina, gravid i v. 38 ♥

Publicerad 2012-02-15 18:31:47

Kyra på dig Wilja ♥

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-15 19:39:23

Men vad spännande med en lillasyster. :)

Hoppas ni hinner bli friska innan lillan kommer.

Kramar

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-15 20:08:52

Tråkigt att det gått åt fel håll under dagen :( Hoppas att det går fort över!!



Tack snälla ☺ Jag tycker ju att han är jättefin men är ju liiite partisk...

Det är skönare för oss allihop! Hämtningen gick bra idag och jag hoppas verkligen att det fortsätter så!



Krya på er! 🌸

Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

Publicerad 2012-02-15 20:26:53

Nu kommer hon säkert ut bara för att du skrev att hon skulle stanna kvar ;)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-15 20:28:30

åh nej, hoppas hon piggnar på sig ♥

Postat av: My - Mamma till Alma

Publicerad 2012-02-15 20:40:58

Krya på er fina ni!



(är nog inne här 10 gånger om dagen nu för att kika om lillasyster kommit ut!)

Postat av: Hanna - 19 år och förlovad

Publicerad 2012-02-15 20:52:57

Nemen.. Får hoppas att ni kryar på er ordentligt nu när lillknodden snart tittar ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela