Publicerad 2012-02-06 19:02:00 i Bara Patricia,

Drömmar om kläder!



Sitter här på nätet & kollar lite kläder!
Blir alldeles TOKIG! Vill verkligen ha.nu. Längtar till våren, längtar till den smalare kroppen! Längtar till att få på mig mina kläder, längtar till att SHOPPA! ♥
Sitter och kollar inne på Odd Molly..... Och jag dör, ända in i hjärtat! så förbaskat fina kläder.
Därav priset! visade linus en dress, han höll på att svimma! ja..... Kan nog fortsätta drömma vidare :D

Postat av: ellenojag

Publicerad 2012-02-06 19:10:22

Ja det är livsfarligt att gå in på Odd Mollys hemsida ;)

Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

Publicerad 2012-02-06 19:31:15

Själv tyckte jag att jag kunde ha fler kläder när jag var gravid än nu när man ammar... :/

Postat av: Karolina, gravid i v. 37 ♥

Publicerad 2012-02-06 22:02:53

Tack ♥ Jag kan må illa efter järnbehandlingarna men jag brukar äta innan och efter så brukar det gå bra! Mankan bli ganska trött också.. Hoppas ditt värde ser bra ut på onsdag, håller tummarna ♥



Vad smaskigt det såg ut med fisken - ska testa någon gång!

Haha, vad spännande det ska bli att se hur det blir i ert nya kök! kommer bli alldeles superfint känner jag på mig! Trevlig kväll,

KRAMAR

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-06 22:37:59

Hej hej!

Tänkte tipsa dig om lager157:s hemsida. En outlet som i alla fall har minst två av tre plagg du hade bild på ovan och jag tror de har en webbutik också... Billigare priser och du kan beställa hem :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-02-06 22:48:59

Hej Patricia!



Såå fina kläder! Tänkte säga att bondelid tröjan längst till höger finns att köpa för 300 kr (vanligt pris 998 kr) på LAGER 157 här i Uppsala om du blir sugen?! Jag har den i två färger och trivs superbra i dem! En härlig tröja nu till våren då magen försvinner!



Ett kul tips bara :)

Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela