Publicerad 2012-02-26 10:41:39 i Novalie 0-3 månader,

Dagen planer! <3



Det går för bra här hemma!
Lillasyster är vaken, men inte ett ljud från henne! så nöjd & så himlans fin. Wilja somnade lite senare igår vid 09, sen fick vi sova alla fram till 06 då lillan vakna och ville ha tutten. Sen gick hela familjen upp kring 08! Så riktigt utvilade har vi fått bli. Fröken syster har pussats hela morgonen, har kollat på Pippi & ätit en dunder frukost! Snart ska familjen liten ta en promenad ner till centrum för att införskaffa ett litet nöd-proviant-apotek! :D koksaltsdroppar, hostmedicin till Wilja och lite så!

Sen får vi finbesök utav min syster med Familj♥
Hittils så har vi inte känt på de jobbiga, men de är antagligen lugnet före stormen!
Jag mår hur bra som helst, och har inte ont över huvudtaget! och jag är så tacksam över den lätta förlossningen! Som man säger, efter en JOBBIG graviditet så blir förlossningen som en belöning.

Kommer börja svara på alla era frågor ikväll, så ROLIGT att ni kommit med så mycket! :) <3
Ska även sätta mig och godkänna alla underbara kommentarer som kommit in.

Postat av: Karolina, gravid i v. 40 ♥

Publicerad 2012-02-26 10:50:25

Vad skönt att hela familjen fått vila upp sig och att du hade en så bra förlossning.

Hon är ju bedårande.

Ha en underbar söndag ♥

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-26 10:54:56

Vilken himla fin blogg du har :D Jättefin!!



MVH Amanda

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-26 11:03:51

Hon är ju helt bedårande! :) Kramar

Postat av: Madde - Mamma till Elias

Publicerad 2012-02-26 11:06:36

Roligt att läsa att allt går bra, men som sagt de kan ju lika gärna vara lugnet före stormen.. :) Så himla söt hon är.. Hoppas ni får en bra dag.. :)

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-26 11:07:40

Åh, så himla mysigt!

Du befinner dig i bebisbubblan. Efter att Elian föddes befann jag mig i den i ett par veckor. Allt var mysigt och perfekt och underbart. Underbara bubbla!



Grattis återigen, hon är SÅ superfin.

KRAM

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-26 11:26:40

Det måste inte bli jobbigt! Njut av livet och ta dagarna som de kommer :-)

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-02-26 11:40:32

Alltså jag dör vad söt!! :)

Postat av: Sofie mamma till Felicia

Publicerad 2012-02-26 11:49:32

GRATTIS TILL ER! Fan vad härligt. Är så glad för eran skull, hon är så vacker, precis som sin storasyster. Massa kramar.

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-26 11:51:22

Härligt att få sova. Det är sååå mycket värt!

Hoppas att det fortsätter så för er och skönt att det går så bra med Wilja! :)

Postat av: ABSOLUTEELIN

Publicerad 2012-02-26 12:06:59

det där var världens finaste bebisbild alltså! :D

har ni haft en mysig helg hittills?

kram

Postat av: Emelie (mamma till Saga & Kevin)

Publicerad 2012-02-26 12:11:04

STOOOOOORT GRATTIS till eran underbart fina Novalie!! och vilket fantastiskt vackert namn. Älskar det namnet! :)

Härligt att höra att allt gått bra och att du inte har så ont... Nu är hon här.! Så kul när man fått följa din graviditet på bloggen och nu se henne på riktigt! :) Njut nu för fullt av erat lilla mirakel! Wilja måste ju vara superstolt :)

Vem tycker ni att Novalie liknar?



Många många kramar!

Postat av: Trees gravid i London

Publicerad 2012-02-26 12:13:24

ååh vilken söt liten novalie :D <33

ha en jättefin dag!

Postat av: Katrin

Publicerad 2012-02-26 12:13:50

Hejsan, kan du göra mig en tjänst och svara på några frågor så får jag en biobiljett, sedan kan du göra precis samma sak och få en biobiljett :)! http://se.mrdeal.com/bio/link/ewxlip

Postat av: Alexandra♥

Publicerad 2012-02-26 12:22:04

Söööt! Ha en bra dag! :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-26 12:28:11

Stort grattis till eran lilla prinsessa!! Skönt att allt gick bra, din förlossning låter skrämmande lik min! Snabb och smärtfri.. ;) Väldigt fint namn ni valt! Kramar till dig.

Postat av: sofi

Publicerad 2012-02-26 12:52:10

hej:)



var gärna med i dagensblogg



ha en bra dag!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-26 12:55:45

SÅÅÅÅÅ himla fin <3

Postat av: Ania

Publicerad 2012-02-26 12:57:19

Massor av varma grattishälsningar! Jag kommer sakna din maguppdatering men blir helt myssjuk av bilderna på er lilla knoddis. Man längtar ju inte mindre efter att få träffa sin egna i magen. :)

Grattis återigen!

Hon är bedårande!

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-02-26 14:12:08

så söta bebisen & wilja är du måste ha den världens underbaraste bloggen någonsin? så himla fin med bilder tex UNDERBART

Kram!kommentera gärna hos mig också

<33

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-26 18:01:55

Är du duktig på att klura ut saker? Då ska du vara med i min tävling! Vinnaren får en länk i en månad!! Skulle vara härligt om du ville vara med! Läs hur man gör i inlägget<3 kram

Postat av: Emilie

Publicerad 2012-02-26 18:36:37

Åh, så vacker, så fin, jag drömmer mig bort när jag tittar på denna bilden, tänker på då det är min tur. Jag är verkligen "kär" i er lilla varelse, så underbar. Förlåt ifall jag skrämmer dig, men hon är så vacker och fin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela