Publicerad 2012-02-07 15:04:13 i De bästa av Bålsta! <3,

Bästa tjejen & högsta unika läsarna!



Som tur är, så är min dotter världens underbaraste som tyckte att pyjamasmys va en bra idé!♥
Skruttan har ätit lite mellis, och snart ska vi kika på en massa Disney! Har kurerat mig här nu i soffan.
Kollade en snabbis på blogg.se Ser även att min STATISTIK av unika läsare är högre än någonsin?!

SÅ FÖRBANNAT ROLIGT!
Men vilka är alla ni nya läsare?
Är det något ni har missat? Ska jag köra någon slags kort men lång uppdatering?
Hur hittade ni in till oss?♥

Postat av: Ida Johansson

Publicerad 2012-02-07 15:37:20

Jag är en av dina dagliga läsare & missar inte ett inlägg! Hittade hit för inte länge sen alls men har redan hunnit kolla igenom lite mer än halva av din blogg ;) Tycker du är OTROLIGT stark och du har den sötaste dottern jag har sett! Av det lilla jag vet om dig så känner jag det på mig, du är en stark människa som står upp för dig och dina val i livet. Kämpa på! Ni är en uuunderbar lite familj. <3

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-07 16:29:00

Hej! :D vet inte riktigt hur jag hitta hit men föll pladdask och kan inte sluta läsa :) så fiiina bilder, såå söööt unge och såå bra blogg! Nä ändra inget vettja ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-07 17:08:28

Jag är en ny läsare :)Kom in på din blogg av en slump.. jag gillar att läsa gravid-bloggar.



Och din blogg gillade jag extra, så hit kommer jag tillbaka.

Spännande att det är så nära BF också :)



Wilja är så himla söt tycker jag :) och du också! Din mage är hur fin som helst!

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-02-07 19:01:02

Sockersöta Wilja :)



Jag är en nygammal läsare. Följde dig precis när Wilja hade fötts fram tills du blev gravid igen, och det var så himla rolig läsning! :) Men så kraschade datorn och sambon fick formatera om, då försvann alla sparade bloggsidor :/ och för ett par dagar sedan hittade jag tillbaka till både dig och Denise :)



Kul att se hur stor Wilja OCH magen blivit :) Kram på dig!

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-02-07 19:20:17

Jag är ny ;-) Hittade hit genom en länk från någon annans blogg, nu minns jag inte vems men jag är glad att jag tittade in för nu kollar jag nästan varje dag. Jag tycker du är bra på att skriva sen gillar jag gravid - och mammabloggar. :-)

Lycka till med nya bebis! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-07 19:58:46

Jag hittade hit för att jag letade efter gravidbloggar med BF-datum nära mitt :). Jag ska ha första barnet runt 12 mars och tycker det är så roligt att läsa om andra som är ungefär lika långt gångna!



Du är grymt duktig på att fota din lilla tjej, tänk vilket arkiv ni kommer ha! Lycka till med den nya när den kommer!



//Anna

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-02-07 20:14:28

Jag är med ny här :)

Du skriver otroligt bra och tar vackra foto, svårt att inte falla för din blogg ;)

Håller tummarna för att lillasyster kommer nu! Lycka till :)

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Publicerad 2012-02-07 20:40:25

Jaaaaag! :D Varje dag läser jag, väntar med spänning på lillasyster och följer Wiljas utveckling (:

Postat av: Mysan

Publicerad 2012-02-07 22:56:35

Men vännen sen jag träffade dej första gången läser jagdin blogg varje dag! Är jag inte i närheten av en dator ha jag lagt den som favorit i min telefon! Läser den minst 2 ggr om dagen så jag inte missar något! Och du är galet svår att få tag på! Jag som behöver prata med dej! Ta hand om dej och familjen! Kramizar

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-08 20:40:19

Jag är ny läsare av din blogg sen en dryg månad tillbaka. Snubblade in då jag googlade på ektorp schäslong.. (!!). Och så fastnade jag! Jättesöt dotter har du! Och du verkar vara en helt fantastiskt stark person och underbar mamma! Heja dig! Jag läste många gravidbloggar när jag väntade min dotter som nu är 10 mån, och nu får man drömma sig tillbaka till den härliga känslan man hade då.. :) kommer fortsätta följa dig! Lycka till med allt och den nya lilla bebisen! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela