Publicerad 2012-02-11 17:06:30 i Bara Patricia,

Äckliga jävla människa!




I alla lägen så är du din mammas prinsessa, och det finaste i världen för mig.
Att en människa kan säga något sådant, en vuxen människa! Får mig att bli illamående.

Marilyn:
Tyvärr så tycker jag som den anonyma. Hon var inte söt, och ser ut och ha lite down syndrom på den ena bilden.


Att det ska börjas igen! Du vet att det är ett litet barn du pratar om? Du pratar om MIN Wilja!
Att du kan sjunka så långt ner är helt ofattbart! Tycka vad man vill, men skriver man på det här viset? att mitt barn ser ut att ha en SJUKDOM? Barn med DENNA sjukdom är lika unikt som ett annat barn! De ska du ha jävligt klart för dig! Sjukdom som inte. Jävla människa, att de finns folk som du.

Se dig själv i spegeln, granska dig själv. Hoppas du aldrig får barn och för över detta på dina barn!
Har inget mer att säga. Fyfan!

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-02-11 17:13:59

Blir tårögd när jag läser vad denna människa

har skrivet IDIOT säger jag bara.

Din Wilja är säkert hur underbar som helst

ser iaf ut så på bilderna <3

kram :)

Postat av: Vickis

Publicerad 2012-02-11 17:15:18

Fattar inte hur någon kan sjunka så lågt o säga så om ett litet barn (eller om vem som helst för den delen.)

Wilja är GÖRSÖT!!! Jättejätte söt ska du verkligen veta, som en liten prinsessa!

Fattar inte hur vissa männsikor är funtade överhuvudtaget...

Postat av: jessica

Publicerad 2012-02-11 17:21:11

fyfan! att en människa kan sjunka så jävla lågt. det är fan i mig helt otroligt att man kan kalla ett barn för fult.. wilja är jättesöt och du ska vara glad att få vara hennes mamma! vidriga människor finns det gott om.. förstår bara inte hur fasen man är funtad när man säger nåt sånt? nä. stå på dig och ta inte åt dig :) det är ju väldigt uppenbart att det osar avundsjuka här!

Postat av: sabrina

Publicerad 2012-02-11 17:22:28

Meen arg jag blir, så säger man inte!! Finaste Wilja!!

Postat av: 20 år och snart mamma till två!

Publicerad 2012-02-11 17:24:43

vad e de meeed folk, hur fan kan man skriva så om speciellt en annans barn som inte kan försvara sig?! skit i dem jäkla IDIOTER!!



Tack för du tyckte om min blogg, din e med jätte fin!! :)

Postat av: Elin Thejas Mamma + lillasyster i Magen!

Publicerad 2012-02-11 17:27:19

har någon skrivit så hemska saker om lilla wilja huva att man ens kan skriva nå sådant om ett litet oskyldigt barn... Måste juh må dåligt eller nått..

kram ha en bra helg gumman

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-11 17:27:49

Din lilla tjej är fin! Jag fattar inte heller hur folk kan klanka ner på små, oskyldiga barn. Om man mot förmodan har åsikter om någons utseende kan man behålla det för sig själv!

Var stolt över ditt barn och skit i alla onödiga kommentarer (vet att det är svårt).

STOR kram till dig!

Postat av: Kusin

Publicerad 2012-02-11 17:28:48

Hej patricia



Bry dig inte om dessa AVUNDSJUKA människor...Du har världens finaste wilda...hon är super super söt...finns alltid sådanahär sjuka människor...tycker dom ska skaffa sig ett liv istället för att trycka ner andra ...



Med vänlig hälsning, amiee

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-11 17:29:18

Det finns verkligen sjuka människor, att man kan vara så hemsk, de är helt ofattbart! Speciellt mot ett litet oskyldigt barn som knappt kan försvara sig, blir illamående över såna människor.



Stackar lilla Wilja, att man kan säga så om henne som är så söt? Om ett barn i huvudtaget, herregud!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-11 17:33:26

Att det alltid ska finnas människor som aldrig kan hålla tyst!

Alltid känna ett behov av att yttra sig och vem som blir sårad eller skadad det har dom ingen sympati för :(

Men en människa som kläcker ur sig en sådan sak som att ett barn ser ut att ha down syndrom vet nog inget om just down syndrom!

JAG tycker att Wilja är superfin,vacker och bara strålar om mig!!

Som du skrev, alla barn är unika och vackra oavsett hur dom ser ut.

Ett barn sin födds med tex down syndrom, cp-skada, blind,döv, utan en arm eller missbildad på något sätt dom är faktiskt människor också!

Med samma mål att vilja bli älskad och omtyckt för vem dom är och inte för hur dom ser ut.

En hyllning till alla som verkligen vågar se sig skälv i spegeln och vara stolt oavsett vad den spegelbilden visar <3



Kramar till fina Wilja och hennes mamma <3 :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-02-11 17:35:52

Fy vilken elak kommentar!

Din dotter är jättesöt & jag hoppas att du slipper fler hemska kommentarer om hennes utseende, hon är ju ett barn! Aldrig att man "hoppar på" barn, oacceptabelt!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-11 17:36:20

Idioter finns det gott om... Din tjej är jättesöt!

Postat av: ylva

Publicerad 2012-02-11 17:39:19

Öhhhh va?! Wilja är seriöst en av dom sötaste ungarna jag sett!!

Postat av: Hannah Lindquist

Publicerad 2012-02-11 17:40:02

Alltså jag lider verkligen med dig! att människor kan hålla på så här mot små barn. Som sagt alla barn har sin charm men på olika sätt. Och Wilja ser verkligen inte ut att ha down syndrom! söta unge till och med min 3 åriga dotter har sagt att Wilja är söt när jag varit in och tittat på din blogg. Tydligen har 3 åringar bättre syn en dom här människorna!

Postat av: Ida Johansson

Publicerad 2012-02-11 17:44:44

Det denna groteska person inte vet är att ett barn med DS är precis lika värt som ett normalfött barn. Jag har gått en utbildning om människor i behov av stöd och det verkar hon också ha nytta av att börja plugga till. Förlåt mig, men idiotjävel rent utsagt. Hon är så otroligt avundsjuk för att du har en sån underbar dotter och måste stå med en "anonym" för ett ens våga sjunka till den nivån där man skriver något sånt.



Du vet att du inte ska ta åt dig, du är stark Patricia!

Det finns patetiska människor till precis allt. Jag står bakom dig och det vet du! <3

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-02-11 17:48:29

Personer som skriver ett elakt och anonymt komentar om ett barn kan ju bara inte må bra själv!

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & träning

Publicerad 2012-02-11 17:52:27

Men gå och dö jävla idiot! När man träffat wilja i verkligheten ser man att hon är en liten ängel. En sån klok underbar liten tjej! Patrcia gumman, wilja ÄR underbar <3

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-11 17:53:28

Man blir ju mörkrädd. Vilken frisk, vuxen människa skriver något sådant? Fruktansvärt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-11 17:58:46

Ursäkta mig, Patricia om jag ut trycker mig och jag menar inget elakt med denna kommentar men jag blir väldigt upprörd. Downs syndrom är INGEN sjukdom, det är ett funktionshinder!! Gå in på Google och läs innan du skriver att Downs syndrom är en sjukdom. Att ha ett funktionshinder innebär inte att man har en sjukdom. Cancer är en sjukdom. Och kära Patricia, jag vet att du inte menar något illa med inlägget men jag blir bara så irriterad att alla ska kalla ett funktionshinder för sjukdom.



Och till idioten som skrev kommentaren vill jag säga: och vad är det för FEL om nu ett barn har down syndrom?!?! Det är INGET FEL på själva barnet om hon/han har autism, down syndrom osv. Människor med funktionshinder kan inte rå för det! Dem flesta föds med det. LÄS PÅ FÖR HELVETE innan du tänker med fittan och skriver en så omogen kommentar! Du glömde tydligen din hjärna hemma eller om du har nån överhuvudtaget, det är ju tveksamt, det märker ju både Patricia och jag. FLYTTA till ett annat land om du inte kan respektera annorlunda människor med olika förutsättningar i livet. Du MÅSTE vara förståndshandikappad för du förstår inte själv att man inte ska skriva så, lägre kunde du inte sjunka. GRATTIS till Sveriges patetiska person 2012!! Du har gjort bort dig TOTALT inför mer än 200 personer som läser Patricias blogg dagligen. Lycka till i ditt värdelösa liv, LOSER!

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-11 18:01:28

Jag blir riktigt äcklad av dessa personer som säger att din dotter är ful och ser ut si och så. För det första så säger man aldrig att ett barn är fult och inte ens till föräldern det handlar om respekt och om helt vanlig vett, blir så arg. Din dotter är så otroligt söt så jag kan inte förstå hur man än vrider och vänder så kan hon inte se ful ut, hon har riktigt vackra drag vilket inte många barn har. Dessa personer är bara ute efter att såra, fuck dom och skratta bara de är så avundsjuka på din otroliga begåvade dotter. Skickar en Massa styrke kramar <3

Postat av: kimberley

Publicerad 2012-02-11 18:12:42

men snälla! vad är det för en så kallad människa som hoppar på och spyr ur sig elaka kommentarer om barn?? Och sedan tycka att det är helt ok att berätta det för dig, som om hon pratade om vädret?

stackars människa, kan inte ha mycket bra i sitt eget liv. Rätt åt henne!

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-02-11 18:12:53

Fy! Vidrigt!!

Postat av: Linnéa - Mamma till Ludwig

Publicerad 2012-02-11 18:18:31

Men vilken hemsk människa!

Jag tycker inte hon har ett enda drag av Downs Och jag vill nog säga att jag kan lite på det området med tanke på att jag snart är klar usk:a och inriktar mig på utvecklingsstörning/funktionsnedsättningar.



Stå på dig tjejen, som jag sagt så många gånger förr! Kram!!

Postat av: Marie - mina dagar i ord och bild

Publicerad 2012-02-11 18:46:08

Fyfan vilka jävla människor det finns! Wilja är helt bedårande! Hur kan man tycka att hon är annat än söt?! Men karma, what goes around comes around..

Postat av: Katja

Publicerad 2012-02-11 18:46:22

Vilka människor det finns, man blir ju livrädd verkligen. Wilja är världens sötaste, att man ens kan skriva annat om ett barn... Hade hon haft downs syndrom, so what? Hon hade väl varit minst lika söt för det. Min syster har downs och jag tycker såklart att hon är världens sötaste. Ingen är perfekt men alla är fina på sitt sätt.

Postat av: Emmasc

Publicerad 2012-02-11 18:47:23

Sjuka små människor!! För det första är Wilja jättefin på alla sätt och för det andra är ett barn med sjukdomar lika underbart för det!!!! Arg jag blir!

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 18:54:59

Jag vet inte vad jag ska säga...

Att det finns så TRAGISKA människor - för det första , sitta och skriva elaka/SJUKA kommentarer och för det andra- gå på ett barn!

Människan som skrivit det där har inget hjärta och du får inte ödsla massa onödig energi på hon/han, för personen som skrivit så är inte ens värd ditt bajs!



MÅNGA KRAMAR ♥

Postat av: Caroline mamma till Joline

Publicerad 2012-02-11 19:01:06

Wilja är galet söt! ;D och den som inte ser det är sjuuuuk!

Postat av: Lisa mamma till Moa

Publicerad 2012-02-11 19:19:46

Vilken jävla oförskämd människa! Hur i allsin dar kan man uttrycka sig så på en blogg??? Blir så himla arg när jag läser sånt här... Jag tycker hon är ett riktigt litet charmtroll och otroligt söt :) Ta inte åt dig av sånna dumma människor!Kram

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-11 19:25:38

Den där människan har sjunkit lågt 2 gånger om. Vilken jävla typ!!!!

Postat av: Carolin mamma och gravid

Publicerad 2012-02-11 19:30:14

Jag hade en blogg innan och jag fick också liknande och väldigt kränkande kommentarer om min son. Att han såg ut att ha downs och att han såg ut si och så och såg "mongo" ut.

Det är så vidrigt! Så säger man bara inte. Din lilla tjej är såå fin och det är du med! Och säkert den kommande prinsessan lika fin! Kramar på er, lyssna inte på alla hårda ord. Alla människor är vackra, det krävs bara rätt ögon för att se det :)

Postat av: Jessica mamma till ella o linus

Publicerad 2012-02-11 19:35:56

Usch va ledsen jag blev nu:( hur kan folk säga så om ett Barn!!! Ett fantastiskt fint barn! Blir rädd när jag läser va folk kan skriva till andra!

Wilja är jättefin! Ta inte åt dig någonstanns:( nästan så att en tår fälls för att de är så sjukt:(

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-02-11 19:38:41

Du har en jätte söt dotter, lyssna ej på "anonym" wilja är hur söt som helst och ser verkligen inte ut till att ha down syndrom!

Postat av: Maria

Publicerad 2012-02-11 19:39:53

Du/Ni har ju världens sötaste tös<3!

Hur har människan mage att skriva något sådant? Man får tänka så här, det är henne det är fel på och hon har säker inget eget liv eftersom hon har tid att sitta och granska hur andra människor ser ut....

Lycka till med förlossningen och livet som 2-barnsmamma!! Kram från Maria

Postat av: Hilda

Publicerad 2012-02-11 19:45:23

När jag för första gången hittade in till din blogg slogs jag av hur extremt söt dotter du hade, det ska du veta! Som mamma förstår jag hur det måste kännas att läsa något sådant om sin ögonsten. Fy säger jag bara!

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-11 19:50:01

Att personer ens slänger ur sig sånt där är för mig ett mysterium! Att man kan ha sån brist på självkänsla att man till och med ser ett barn som ett hot! Sjukt.

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-11 19:55:34

sv: tack gulle du! Ja det var skönt att vara iväg själv, första gången sen Lo föddes :) kramis på dig!

Postat av: Sara - Mamma till Maja

Publicerad 2012-02-11 19:55:56

Gah! jag blir så förbannat upprörd! får inte ens ordning på formuleringarna nu känner jag! Måste vara mammahjärtat som slår bakut. VANNSINNIGT att ens säga något sånt. som du säger snacka om att nedvärdera ett barn med downs syndrom liksom. Och att säga att din söta dotter inte är söt!



usch!



Sötaste ungen har du iallafall!



Morr.

Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Publicerad 2012-02-11 20:06:33

Usch får sånna människor! Håller med dig hoppas de inte skaffar egna barn. Din dotter är hur söt som helst och verkar vara världens godaste. Förstår inte hur man kan sjunka så lågt att man går på barn. Ta inte åt dig!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 20:08:36

Vansinnigt!! Vet inte vad jag ska skriva ens......

Postat av: Mandy & river

Publicerad 2012-02-11 20:14:14

Men usch. Jag får en sån klump i magen när jag läser detta. Även om det inte är något man ska bry sig om så måste det kännas hemskt bär någon säger så om ens barn.. Och du skriver att det är en vuxen människa som skriver detta. Det r det inte.. För som vuxen människa vet man att alla människor är unika och underbara och att man absolut inte skriver eller hoppas på ett litet barn.. Wilja är helt underbar och kg älskar att kika in här, jag och min son som snart är ett år kollar ofta på era filmer och han flinar alltid stort när han ser Wilja :D

Postat av: sofia

Publicerad 2012-02-11 20:26:11

Men usch sånt skriver man väl ändå inte. kanske dags o göra lösenord på bloggen för o slippa sånt här folk

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-02-11 20:26:38

Men usch! Förstår inte hur man kan säga så till någon människa! Vissa saker ska man helt enkelt hålla för sig själv. Det där var verkligen inte coolt alls! Fy!

Postat av: Leos mamma

Publicerad 2012-02-11 20:32:14

Finns så sjukt störda människor. Lilla Wilja är ju hur söt som helst.

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-11 20:42:02

Att en människa kan sjunka så lågt mot ett barn (eller mot en annan människa överhuvudtaget) är för mig obegripligt.

Din dotter är jätte söt, precis som min ;)

Fint du gjort i barnrummet, jag blir inspirerad.

Att jag hittade hit var för att jag själv bott i Gnesta och sökte på bloggar från Gnesta.

Postat av: Mikaela - Tvåbarnsmamma

Publicerad 2012-02-11 20:46:39

Gud vilka hemska människor det finns!

Wilja är jättefin.

Och sånt säger man inte om små barn



Kram

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-11 21:14:05

Jag tycker ditt barn ser ut som vilket barn som helst, en söt liten tjej. Blev arg när jag läste om va dom sagt om ditt barn, förstår att du blev arg med. För man går inte å säger eller skriver så om andras barn. Å vars på din tjej skulle det se ut som hon har en sjukdom? Fattar inte för jag ser inte det i alla fall



Kram

Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Publicerad 2012-02-11 21:15:21

Jag tycker Wilja är ett vackert barn!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-11 21:19:28

Helt jävla sjukt!! Jag blir så arg när jag läser hur någon dum jävel kan spy upp en sån där kommentar?! Hur är man funtad som människa? Är mans ens en människa?! Jag tror att den personen är så jävla avendsjuk attdu har lyckat så mycket bra i ditt liv och ha en fin liten familj som snart blir större! Den personen har nog svårt att se dig glad/lycklig/stolt, men för fan rent ut sagt, LÄMNA PATRICIA OCH HENNES FAMILJ VARA I FRED OCH GÅ OCH DÖ TYP SÅ SLIPPER MAN BLI IRRITETAD ATT SÅNNA MÄNNISKOR SOM DU FINNS! Hugg ner dig i små bitar och mata gamarna med, det är du värd! Fan va arg jag blir. Sagt det förut patty, du är stark och fin människa! Lycka till med nya bebisen! Jag är lätt på din sida!!;)

Postat av: fia

Publicerad 2012-02-11 21:22:40

Tack, detsamma! jätte mysig blogg.



MEN VAFAN? vem i helvete skriver så?! hon är ju helt underbart söt. Finner inga ord när det gäller personer som beter sig sådär.



Kul med en till bebis också, din mage är jätte fin. Hoppas förlossningen går underbart!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 21:29:48

Vilka SINNESSJUKA jävla människor det finns, det är ju helt jävla störd. Att folk kan vara så utseendesfixerade, helt sjukt!! (förövrigt tycker jag din dotter är sååå söt! hon har verkligen ett annorlunda och så fint ansikte! hade älskat att vakna upp bredvid den sötnosen!) så såna där jävla kommentarer kan ta sig någonstanns, det kallas avundsjuka! nej du ska vara stolt!! :) hon är jätte söt! & ja älskar din blogg, och hoppas att nästa bebis kommer snart & att det går bra för er alla! :) ha en fortsatt trevlig lördagskväll! :)

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-11 21:33:42

Lillfröken är hur sööt som helst, ser inte ett dugg "sjuk" ut utan snarare som vilken unge som helst. ♥

Postat av: katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-02-11 21:49:37

Hsr är mållös! Vad är det för jävla parasiter som skriver sådant om ett barn!?

Hon är ju fan ett barn har ni ingen skam i kroppen alls eller !?



Stå på dig din wilja är en riktig sötnos <3

Postat av: Isabelle

Publicerad 2012-02-11 21:53:53

Men herregud!!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR?! Jag tror knappt att det är sant ju...



Ta hand om er! Kram Isabelle

Postat av: Laura

Publicerad 2012-02-11 22:01:00

vafan ..vilka idioter det finns! din dotter är sjukt vacker, superfin liten tjej <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-11 22:25:40

Jag tycker att hon är söt, att man ens kan säga så om ett barn, en sak att tänka d, mena att skriva/säga d är förjkligt. Dumma dumma människa!!!

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-11 22:25:44

Herregud, att det finns människor som kan säga nåt sånt! Wilja är ju underbart söt! Vet du, denna människa är sjukt bitter och avundsjuk på dig! Jag lovar! Trist att det finns sånna hemska människor!

Postat av: Camilla-mamma till Isabella

Publicerad 2012-02-11 23:17:14

Ja idioter finns det gott om!! Kan ju inte finnas mycket innanför det pannbenet!!

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Publicerad 2012-02-11 23:18:03

Fy fan hur kan man säga så som ? hua för denna människa blir så arg hur kan man sitta å skriva en sån sak

Postat av: Jennifer, mamma till Anton

Publicerad 2012-02-11 23:30:07

Fy i helvete! Jag blir så jävla arg att jag får tårar i ögonen!!! Det finns inte ord för hur jävla sjuk denne människa måste vara som skriver så!

Postat av: Tina

Publicerad 2012-02-11 23:52:43

Ja fy sjutton så elak man kan va :(denna människa måste lida av en allvarlig sjukdom som skriver sånt.Din dotter är ju så himla söt och alltid så underbart vackert klädd :)

Postat av: Tina

Publicerad 2012-02-11 23:53:26

Ja fy sjutton så elak man kan va :(denna människa måste lida av en allvarlig sjukdom som skriver sånt.Din dotter är ju så himla söt och alltid så underbart vackert klädd :)

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-12 00:05:35

Det här är vidrigt. Man blir mörkrädd. Att man skriver så om någons barn. Att man jämför ett barn med ett handikapp så där.



Jag har jobbat med små barn som haft Downs och personligen så tycker jag de barnen är jätte söta. Dock är det ju ganska genomskådligt att personen som skrev så där inte ville vara snäll... Och det är ju ett personangrepp mot både wilja och de som faktiskt har Downs syndrom!



Jag har svårt att tänka mig att den personen har ett värdigt liv. Säkert otroligt misslyckat som vars enda chans att synas är att vara elak.



Patricia, bry dig inte om såna människor, dom är INTE värda det.



Kramar

Postat av: Trees gravid i London

Publicerad 2012-02-12 01:30:37

MEn herreguud vad är det för människa!?! IGEN.

Blir så arg när jag läser sånt här, hur kan man sjunka så lågt!

Wilja är dessutom HUR söt och go som helst. det finns inget annat än avundsjuka i den där kommentaren! Och bästa mamman verkar du vara också ;) KRAMAR

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2012-02-12 01:53:06

Hur kan man må så dåligt så man mår bättre av att slänga ur sig såna här vidriga och avskyvärda saker om ett litet barn? Skäms människa. Säger bara stackars dina barn, eller framtida. Såna som du ska inte ha barn överhuvud taget. Skäms!!!



Wilja, lilla fina underbara Wilja. Förstår inte hur man kan vilja henne illa. Min lilla Jennifer kiknar av skratt när hon ser Wilja i era videor. Hon skulle älska att ha Wilja som lekkamrat. Sen måste jag så klart hylla dig Patricia. Som står ut med idioterna. Ta inte åt dig! Du har ett mycket vackert barn, hon brås på sin mor! :)



Sen kommer ju lilla fina lillasyster snart. Såg bilderna på magen du la upp och jisses vad magen sjunkit. Nu är det nog inte långt kvar. Bebis är nog fixerad och redo att titta ut när som helst. Sååå skoj! :D



Massa kramar till er! Ta hand om er och strunta i idioterna. <3

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-02-12 04:25:51

ASSÅ FEGA MÄNNISKA!!! Den vågar bara säga det för att det e på Internet. Den borde ha lite stake!! OCH de e nog få barn som inte e söta. Och din dotter e ju sjukt söt ser ut som en docka ibland. :) (btw det e nått positivt) hehe.



Som nån sa. Ta inte åt dig av sånt skit snack. Fast det e svårt när det e riktad mot en person som inte kan försvara sig. Smaken e som baken, den e delad. Men den människan behöver ju seriöst glasögon.



Stå på dig!! :)

Postat av: Sanne - ensamstående mamma till LYKKE

Publicerad 2012-02-12 08:07:29

Wilja är hur underbar som helst! Idioten vet väl inte hur personer med Downs syndrom ser ut heller antagligen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-12 09:06:15

fy vad sjukt folk det finns!!! Hur kan den dära människan tro sig ha rätten att yttra sig på detta sätt? Och för det första så är wilja hur söt som helst, för det andra så kan även ett barn med downs vara hur söt som helst. DUMMASTE ja hört på länge. vafan tänker folk med?? usch... stå på dig, såna här människor är inte värd din energi!



KRAM nathalie

Postat av: hanna

Publicerad 2012-02-12 11:35:08

Fy vilken onödig kommentar! Vem känner ha sig rätten att uttrycka sig så om ett oskyldigt barn? Wilja ser ut som vilket barn som helst! Den här personen har ingen empati verkar det som. Försök att inte ta åt dig av idiotkommentarer! Hon ser absolut inte ut att ha downs syndrom. Vad människan även har gjort är att typ klanka ner på de som har downs syndrom, något man föds med. Nej fy fasiken!!! Kram!

Postat av: Mina awesome foton ♥

Publicerad 2012-02-12 11:41:17

asså, så kan man ju för fan inte säga om ett litet barn?! :O

Postat av: Bunny

Publicerad 2012-02-12 12:09:37

Herregud, det var det värsta jag har hört! Hur kan man skriva så om ett BARN!? Fy vad ledsen jag blir, att människor kan sjunka så lågt :(

Postat av: annelie sandras mamma

Publicerad 2012-02-12 12:09:51

Hej igen

Bry dig inte det finns alltid folk som vill tjafsa. Men så jävla dåligt att hoppa på ett litet barn men vänta bara snart blir hon en vacker svan. Då är det skönt att ge igen..

Ha det så bra, Annelie

thibia.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-12 12:21:03

Ett tips är att kolla upp IPadressen som människan skrev ifrån för det är en kränkade kommentar. Oh din lilla tjeja är världens finaste lilla flicka. Jätte fin blogg och lycka till med den kommande bebisen! :)

Postat av: JéNnÍéY Love

Publicerad 2012-02-12 13:14:35

Så omoget att skriva så, Jag tycker hon är super söt<3



Hoppas ni haft en bra helg<3 Kramiz<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-12 13:16:26

den äckliga människan som skrev det har inget hjärta! att man kan skriva så om ett litet barn, då är man riktigt störd i huvudet!



Önskar dig en fin söndag! :)



http://florinas.blogg.se/2012/february/klickklick-och-vinn-en-linklink.html#comment



kram!

Postat av: Sofie von Leffing

Publicerad 2012-02-12 13:27:01

Hahahahahahahahaha

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-12 13:27:42

Usch vilken hemsk människa! Hur kan man säga något sådant överhuvudtaget?!



Wilja är hur fin som helst! Och eran andra tös kommer bli minst lika vacker!

Fy, ta inte åt dig! Hon är bara avundsjuk på dig/erat liv med en sjukt fin klok liten flicka och en till på G och en massa kärlek mest hela tiden!



Postat av: Eleni 17 år & gravid

Publicerad 2012-02-12 14:08:22

Men vilken jävla idiot! Hon vill antagligen bara jävlas. Din dotter är jättesöt!

Postat av: Emeli

Publicerad 2012-02-12 14:24:14

Herregud vilka idioter det finns, man blir ju så arg så att man nästan spricker. Vilken okunskap denna människa dessutom har... Man har inte lite down syndrom, antingen har man det eller inte. Hon är hur fin som helst din Wilja och hennes lillasyster kommer då inte va något sämre hon. Väntar på spänning tills inlägget om att hon har valt att komma ut publiceras.

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-02-12 14:27:17

Vad är det med folk?!?! HUR kan man som vuxen sitta och yttra sig om hur ett litet oskyldigt barn ser ut? Du som skriver detta, tänk om DITT barn(om du nu har barn) får sånt skrivet om sig, hur skulle det kännas?? Alla ser vi olika ut och ALLA är vackra på sitt sätt! UNIK!!! Herregud väx upp eller ta tag i dina egna problem innan du hoppar på andra och snackar skit!

Postat av: RONJA

Publicerad 2012-02-12 15:13:22

Fin blogg du har :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-12 15:15:33

HUR kan man säga nå sådant? vilken jävla idiot! ursäkta språket, men ärligt.

och vadå? så barn med down syndrom är inte söta?

Vi är alla lika mycket värda, alla är fina på sitt sätt, både barn och vuxna, med sjukdom eller ej, och ditt barn är JÄTTE fint! hur söt som helst, helt underbara ögon dessutom!

Hoppas dendär elaka människan får sig en tankeställare, tål inte sådant!

Postat av: Sara - Mamma i Juni

Publicerad 2012-02-12 16:43:12

Fan vilken vidrig människa! Hur kan man skriva så? Vilken skit. Din dotter är så himla söt och du är en så himla fin människa, så försök att inte lägga din energi på denna idiot, även om det är svårt. KRAM !!!

Postat av: Emilia Sjöstrand

Publicerad 2012-02-12 18:21:27

Jag som inte ens är vuxen utan en vanlig tonåring kan inte fatta hur man håller på såhär! Din dotter är hur söt som helst verkligen!

Postat av: veronica

Publicerad 2012-02-12 18:47:21

första gången jag läser din blogg och säger bara att din unge är sååå supersöt. strunta i vad andra människor säger, det är förmodligen människor i din närhet som vet vem du är och som är sååå avundsjuka. kram på dej

Postat av: IJAS GARDEROB

Publicerad 2012-02-12 19:53:26

men är hon dum i huvudet på riktigt eller?!?!?!

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-02-12 20:52:50

men fy, jag blir helt ärligt ledsen jag som mamma skulle nog inte klara av en sådan kommentar. För de känns ju som de kastar ren skit på ett litet oskyldigt barn.. Jag vet att det är svårt att inte bry sig, jag menar de är ju DIN DOTTER! ja skulle nog åka med yxan tills ja fann personen, sjuka människor som kan vara så jävla tuffa bakom en skärm.. Stå på dig, jag har sagt de förut och säger de igen.. Hon är bedårande...<3

Postat av: Gabrielle

Publicerad 2012-02-12 21:18:00

Asså vad fan är det för fel på folk som häver ur sej sån skit? Helt sjukt ! Lilltjejen är ju hur söt som helst :)

Postat av: julie

Publicerad 2012-02-12 23:06:45

gud, hur kan man säga så :O din dotter är ju jättesöt!

btw. jättefin blogg :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-13 15:35:27

HUR kan man säga något sådant, hur kan man ens tänka tanken?! Alla barn är så himla fina på sitt alldeles egna sätt, och Wilja är söt som socker! Det känns skönt att du skriver det där med att barn som har sjukdomar är precis lika unika som alla andra barn, det har du så rätt i!

Kram på dig och wilja, ni är så fina!

Postat av: Marilyn

Publicerad 2012-02-13 17:05:43

Tänker inte skaffa barn, så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela