Publicerad 2012-02-10 14:20:56 i De bästa av Bålsta! <3,

11 dagar kvar till BF <3



Soppa har lagats! Nu myser vi en sväng framför Tv:n!♥
Ska lämna lillan vid 4, antingen i Barkarby eller här i Bålsta beroende på när Pappa är klar!
Sen så ska jag & raring strosa omkring på Ikea, äta en köttbullleeeeemiddag & ha de bra!

En fin fredag, KANSKE den sista helgen tillsammans bara vi?♥
11 dagar till BF, eller 15, ELLER 21....

(Ni som undrat över hur vi räknat!) Enligt de FÖRSTA ultraljudet vi gjorde, då dom ville att vi skulle komma tillbaka fick BF den 1:a MARS, 2 veckor senare åkte vi dit igen. Och fick då den 24:e FEBRUARI, och sen på de sista vi va på! (Tittut och såg lillasyster i 3D) så fick vi BF 21 FEBRUARI! :D
Så nååååånstans där emellan kommer fröken.

När spelar egentligen ingenroll, hon kommer när hon är redo!

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-02-10 15:57:47

Hej Sötnos! Allt bra med er? :)

Jag har för mig långt bak i skallen någonstans att du skrev ett inlägg om att ditt hår ramlar av och att det växer dåligt, rätta mig om jag har fel, haha! :)



Iallafall, jag tänkte på dig häromdan när jag gick och köpte mig kiselkapslar på hälsokosten! Har använt dom nu i en vecka, men resultatet syns först inom 3 månader..



Kisel är iallafall bra för att få starka och hårda naglar, tjockare och längre hår, lenare och bättre hy med ökad elasticitet samt att den är bra för tarmar, bindväv och slemhinnor. Vet ju dock inte än hur resultatet blir på just mig, men har bara läst gott om det.. Bara ett tips! :)



Är du intresserad så googla på Silicea Original (kiselkapslar)

(Den har inga biverkningar då kisel är naturligt)



Bamsekramar, ha en fortsatt bra helg! <3

Postat av: Sofi - mamma till Linus

Publicerad 2012-02-10 16:01:09

Spännande med tre olika datum :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-10 16:22:37

Spännande!

Håller mina tummar för att du inte ska behöva vänta så länge :)

Postat av: Linnea 17år & mamma

Publicerad 2012-02-10 16:45:06

Hej! Läst din blogg länge men superdålig på att kommentera! Tänkte fråga en sak från när Wilja föddes. Var hon mest lik sin pappa eller dig enligt dig ? :) hoppas du mår bra!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-10 18:21:52

Vilken söt bild på er :)

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-02-10 19:43:23

Har en fråga, hur kommer det kännas när du har blivit tvåbarnsmamma och Wilja åker iväg till sin pappa? Förstår att du saknar henne men tror du att du kommer känna att det blir skönt på ett sätt med ifall det har varit en tuff vecka med båda barnen?

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-10 19:49:40

fiiinisar! Jag hoppas bäsis kommer på mitt datum jag gissat :D

Postat av: Karolina, gravid i v. 37 ♥

Publicerad 2012-02-10 21:00:41

Snart är hon hos er ♥ MYS!

Riktigt nära nu!

KRAM!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-10 21:59:30

Hej!

Här kan du läsa om våran dröm att bli gravida..

Postat av: nikitaam

Publicerad 2012-02-10 23:14:44

Finfin blogg :)Jag har ett litet tips som du kanske skulle gilla:

Nu har GO ATTENTIONs webshop "alla hjärtansdag" kampanj med hela 25 % på hela sortimentet. Kika in direkt hos dem www.goattention.se eller på min blogg www.nikitaam.devote.se kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela