Postat av: sara

Publicerad 2012-02-01 11:48:46

Hej! läser din blogg och har gjort det ett tag nu och är helt fast!!:) Följer med spänning när wiljas lillasyster planerar att titta ut.



Jag har några frågor :) vad använder du dig för "redigerings" program till dina bilder? Du brukar ju göra collage och lägga ut med många små bilder tex, hur gör du då? Är lite nyfiken :)Och på bilden med tulpaner har du en ruta längst ner till höger som är ljusgrå/genomskinlig? kram!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-02-01 12:10:56

solen kan göra så mycket för humöret :)

Postat av: Karolina, gravid i v. 36 ♥

Publicerad 2012-02-01 12:27:48

Åh vad bra att du köpt på dig c-vitamin och juice!

det kommer säkert att öka - annars är det helt okej att få järn intravenöst. om man inte är nålrädd vill säga! Är du det?



Lycka till med pillerna nu! och vilka vackra blommor.

STOR KRAM!

Postat av: Mamma till William och Wilma

Publicerad 2012-02-01 12:42:08

God eftermiddag söta blogg vän..Så vackra tulpaner..Får bli att man köpa till helgen också..Man längtar ännu mera till våren nu.Ha en fin onsdag söta.kram

Postat av: Elin Thejas Mamma + Lillasyster i Magen!

Publicerad 2012-02-01 12:48:23

jo du han har haft det i under 7 år och nu till slut så orkade han inte han kunde inte sova på nätterna för det gjorde ont fast han fick stödhandskar som han har varje natt på sig..

men det kanske är annorlunda för oss kvinnor veem vet kan juh alltid hoppas för det är juh inge roligt alls och känna att det sticks m,m hoppas jag ej får det men man vet juh aldrig... Men hoppas för all de att det släpper för dig efter förlossningen!!! Kram

Postat av: Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

Publicerad 2012-02-01 13:31:40

Okej, vilken tur!

Vad folk kan ställa till det ibland ;P

Vad är det för tabletter du tar?

Jag tar duroferon 2 tab om dagen.

Jag låste en blogg förut om en tjej som också fick järn på det sättet istället, hon sa att man vänjer sig tillslut & nu har du ju inte så lång tid kvar så det är ju inte direkt så att du måste hålla på i månader. :)



Hoppas att ditt värde höjer sig iaf. Kramar

Postat av: Emmasc

Publicerad 2012-02-01 14:05:15

Längtar som fan till våren och sommaren!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-01 14:15:36

Fin och härlig blogg du har :)



Jag kan inte få nog av tulpaner, har flera buketter som blommar här hemma - de är underbara!

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2012-02-01 15:43:06

Fina blommor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela