Publicerad 2012-02-07 08:40:39 i Gravid med lillasyster<3,

- 14 dagar kvar till BF <3



Idag blir det lite ändring! Ska till BM idag istället för imorgon, idag är de också bara 14 DAGAR kvar till BF ♥ Känns som magen inte gör annat än & sjunker nedåt heller! och DET känns mellan benen må jag säga. Sen sitter jag och tänker såhär: Med Wilja va jag nästan gravid i en HEL månad till från och med nu! Och nu i skrivande stund förstår jag inte hur jag eller min kropp ska orka med de, ifall det blir så denna gång också. Jag kommer verkligen att gå av, inuti & utanpå!

Ska till barnmorskan och kolla upp de som lixom är väldigt blött ...
Flytningar har börjat komma, och det i massor! vattniga, och helt utan lukt? Jaja, ni som är känsliga håll för ögonen! Här skriver jag vad jag vill. Så ska kolla om de hänt något där inne, eller jag ska försöka få min barnmorska att göra de iallafall.

HÅLL FÖR TUMMARNA ATT JÄRNVÄRDET HAR ÖKAT FRÅN 100.... Vill inte få de genom armen! "/
Nä nu är de på med kläderna och iväg till förskolan och lämna de hoppande lilla trollet här hemma!

Postat av: Katinka mamma till Elias och Nora <3

Publicerad 2012-02-07 08:49:09

Postat av: Katinka, mamma till Elias och Nora <3

Publicerad 2012-02-07 08:50:21

Så spännande =) Hoppas på att lillan behagar att komma inom dessa två veckorna!

Postat av: Elin Thejas Mamma + lillasyster i Magen!

Publicerad 2012-02-07 09:00:04

Hej hej finmagen där=) håller tummarna på att allt är bra där inge roligt att få massa problem nu då de är pass 14 dagar kvar den tiden springer du förbi =) ha en bra dag finis

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2012-02-07 09:10:53

Håller tummen och tån för att de börjar hända ngt nu låter ju lite som de och eftersom du haft så mkt sd/förvärkar så borde de snart vara redo slutspurt!! Sjukt hur fört tiden går, har ju följt dej sen du väntade wilja!! Kram

Postat av: Charlotte - Ensamstående 2barnsmamma

Publicerad 2012-02-07 10:09:37

Din mage, din kropp! Du är så vacker!

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-07 10:10:13

jag tror du har börjat sippra. Det gjorde jag utan att jag märkte nått. Det var därför jag blev igång satt fort när jag gick över 11 dagar för det var jätte lite fostervatten kvar. för jag tänkte inte på att det var vattnet som sippra när jag hade flytningar..



kraam

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-07 10:19:12

Jag har varit lika dålig på att lämna kommentarer efter mig, så då är vi två hehe.



Det är spännande att följa er i alla fall och jag förstår att du är måttligt less på att vara preggo nu. Jag minns känslan så väl. Men snart är hon här!

Postat av: Lea

Publicerad 2012-02-07 10:32:08

Lycka till idag :)

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-07 12:23:36

åh vad spännande! tänk om det är vattenavgång:D åå hoppas verkligen att du inte behöver gå över tiden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela