Publicerad 2012-04-07 23:13:51 i De bästa av Bålsta! <3,

Påsken i bild.









Jag har världens bästa Pappa och styvpappa åt mina barn!♥
Jag har verkligen det, så mycket hjälp jag får av dig! Så tacksam så jag inte finner några ord. 

Som ni ser! De blev påsk för påsk-grinchen iallafall^^, och super gott va det! Blev bjudna på middag, vilket uppskattades så enormt. Haft en jätte mysig dag och kväll med go mat, trevligt sällskap och god dricka!
Vid 22 så rundade vi av och tog en promenad hem. Hjärtana mina ligger i sängen och sover! Här sitter jag en sväng, blir inte mycket till uppdatering! Men slänger in några bilder från dagen.
Känner att motivationen måste komma tillbaka, så sålänge bjuder jag på mest bilder!
Föresten, mitt påskägg iår bestod av ett par nya CONVERSE! Som de behövdes, haft mina paltor i tre år! dom hade gett upp om man säger så.
Men attans! De gamla ÄR ju så sköna om man jämför ;)

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-07 23:41:01

Härliga bilder :-)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-08 09:18:55

Ni verkar ha haft en väldigt mysig påsk!

Våran har inte varit lika bra med sjukhusbesök och massa dramatik! =/

Hoppas fortsättningen blir bättre än början iaf! =)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-08 09:47:36

Underbara bilder :D

Postat av: Tina

Publicerad 2012-04-08 09:57:16

Underbara bilder på er allihopa:)Glad påsk!

Postat av: nathalie 18 år och mamma till Neo

Publicerad 2012-04-08 10:16:08

Åh vilka fina och härliga bilder! :)



Hoppas din motivation kommer tillbaka snart! Älskar ju din blogg!



Jag har inte hunnit säga tack så måste bara säga tack så mycket för det fina du skrev till mig på facebook när lille Neo hade kommit till världen. Allting funkar jätte bra och han är nog världens snällaste lilla pojke! :)



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-08 10:29:29

Vadå pappa och stvpappa, har dina barn olika pappor? Har nyligen börjat följa din blogg och blev lite förvirrad nu :) glad påsk!

Postat av: Rebeccas

Publicerad 2012-04-08 15:21:08

Underbara bilder på er alla :) <3 riktig kärlek finns!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-08 16:32:47

Find Bilder! Hon växer så de knakar !! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-04-09 12:33:46

Vilka fina bilder! Det ser så mysigt ut :)

Postat av: catharina

Publicerad 2012-04-10 17:42:44

vilka fina bilder! :)

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-04-10 20:49:12

Superhärliga bilder! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela