Publicerad 2012-04-03 12:17:15 i De bästa av Bålsta! <3,

Multitasking mom!



Lunchen får ätas med en missnöjd Novis på armen!
Lillskiten har inte sovit sen 08.30 imorse vilket resulterar i skrikfest om jag lägger henne ifrån mig ;)
Multitasking! Hon får flaska medans jag skriver ett kort inlägg för att tala om att vi lever :D
Rensning här hemma pågår de stunder hon kan ligga själv! Har fotat upp en hel del nu på morgonen.
Allt från strl: 50-86.

Så ska sätta mig när pappan i huset kommer hem och lägga in allt. Städat har vi gjort på morgonen också, med skrutt på magen. Vart kom de här ifrån? Vill bara vara nära lilla gofian♥ Men allt annat blir rätt svårt lixom. Tur att nappen är som en strömbrytare ;D

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-04-03 12:41:16

Mums så gott det ser ut på bilden!

Skönt och rensa lite bland kläder, synd bara att vi inte pyret har kommit ut än annars kanske jag hade tingat några kläder ;) känns dumt att handla nu innan med tanke på vilken storlek som kommer passa.



Hoppas det är bra med er annars!

Kramar :)

Postat av: Sofi

Publicerad 2012-04-03 13:02:52

Det dära såg super gott ut inte så man kan få receptet av dig? Skönt att läsa allt är bra med er:) /S

Postat av: Helena - barnvakt i Vasastan

Publicerad 2012-04-03 14:58:55

ser gott ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela