Publicerad 2012-04-13 12:46:32 i De bästa av Bålsta! <3,

Mot Stockholm!


Nu sitter jag på tåget mot stan med två sovande prinsessor vid sidan om mig! Likt två små änglar.. Kan dom inte alltid va såhär rara? ;) blev smått stressigt hemma. Lagade mat medans jag gjorde iordning mig! Duschade både mig och Wilja, packade alla hennes kläder till Pappa. Sminkade mig, matade och kokade upp vatten till novis! Ja, allt på 1 timma och tio minuter :D + då att gå till tåget på ca 15 va jag nere idag. Hurtbulle!

Ett eller två barn gör faktiskt inte sån stor skillnad, man blir ju klar! Men man lär sig stänga av oljudet som kommer när den ene är missnöjd och uttråkad :D Wilja somnade på två röda i vagnen Nova likaså som varit vaken sen 8.

Massa snack, sorry!
Idag så ska jag träffa fina Rebecca en stund, svettig som jag är! Sen lämna stortjejen i Älvsjö!
Inatt så sov lilla i sin säng igen, hon vakna första gången 02.30, hon somna vid 22. Sen vid 06! Hon brukar vakna 2-3 gånger per natt. Hur många gånger vaknar era 7 veckors och äter?

Postat av: Trees, mamma i London

Publicerad 2012-04-13 13:11:04

haha gud vad det gick undan :D man har blivit duktig pa att fa tiden att ga ihop nar man sjalv ska fixa sig och bege sig ut!



Min bebis e 5 veckor och hon vaknar 2 ganger per natt oftast! Hon lagger sig vid 23-00 :)

KRAM

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-04-13 14:15:57

Min 6-veckors vaknar 2-3 ggr men vill ofta vara vaken en stund innan han somnar igen, vilket kan vara lite frustrerande kl 3 på natten...:) Jättefin blogg! Läser varje dag, extra kul eftersom min lille e lika gammal som N.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-13 14:31:37

Hej! Jättemysig blogg du har! Min lilla prinsessa Agnes blev 7 veckor igår:-) hon brukar somna vid 20 o vakna vid 22 för en liten slurk till, sen vaknar hon mellan 004-05 för mat igen, vill komma över till mig vid 06-07 o mat igen vid 09:-) men på dagen är hon jätte svårsövd, det blir att ligga tätt intill henne eller att vara ute och gå:) ibland kan hon sova själv men det är inte ofta;P

Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Publicerad 2012-04-13 15:51:35

Supermum är vad du är!:)

Ha en underbar dag, Kram ♥

Postat av: Erika

Publicerad 2012-04-13 16:36:59

Min son på 6,5 veckor vaknar alltid runt 2-3 och sen igen vid 6-7 :)

Postat av: Emilia - Mamma till Tatum och med Tävlingar i bloggen!

Publicerad 2012-04-13 17:43:31

Min är 5 veckor imorgon och äter runt 23-23:30 sista, sen runt 02.30 och igen på morgonen mellan 6-7 ;)

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2012-04-13 21:03:24

Säger bara woow vilket lyft det blev med löshåret,hihi längtar tills jag ska görat :)



Tack så jätte mycket,jag har gjort den själv :)

Hoho,du måste ju såklart lägga upp klänningen här :D

Postat av: nathalie 18 år och mamma till Neo

Publicerad 2012-04-14 11:14:53

Neo blir 2 veckor på måndag och vakna oftast bara två gånger på natten :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-04-15 18:20:31

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-04-15 18:24:37

Min lilla tjej är 8 veckor och somnar vid 22.00 tiden och vaknar kl 03.00 och somnar om till 07.00 och sen till 10-11 tiden. Men det är lite olika, häromdagen fick hon ersättning innan och då vaknade hon första gången kl 06.00 :O jätte skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela