Publicerad 2012-04-04 23:49:05 i De bästa av Bålsta! <3,

Midsommar på Gotland!



Midsommar iår kommer att spenderas på Gotland♥
Mellan den 21-24 Juni ska MAMA njuta.
Ikväll har vi kollat på lite minisemester, och imorgon ska det ringas & bokas! Gick inte igenom på nätet, något fel. Så bättre att ringa och få allt ordentligt (: , har inga ord för hur skönt det ska bli.
Hittade en mysigt litet hotell i Visby som vi fastnade för.
En liten miniweekend. Bara att bry sig om sina nära och kära, inte tänka på matlagning, inte på städning! Shit nada. Bara att få må som en prinsessa! Frukost serverat, middag.. Ja! Ni förstår. Sen så skönt att komma iväg. Hoppas bara på bra väder!
Men jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att de va så DYRT med gotland! Bara att ta båten över för en liten familj kostar ju mer än vad en flygstol kostar utomlands?
Men nu ska vi njuta, till fullo! Till de bästa sällskapet.

Postat av: Isabelle

Publicerad 2012-04-05 00:50:40

Vi åker dit två dagar efter midsommarafton :-) Världens bästa och finaste ställe, Gotland!

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-04-05 08:22:17

Åh va mysigt med Gotland!!!

Tar ni färjan från nynäshamn då ? Där kommer jag ifrån :) så tänk på mej då du kliver på färjan isåfall ;)



kram!

Postat av: Carro och Miley

Publicerad 2012-04-05 09:38:26

Gud va mysigt ! Vi ska också försöka ta oss till Gotland i sommar eftersom Mileys farmor bor där !!.



Håller med det är sjukt dyrt med resan !! Vi fick helt okej pris förra året på hytt för 500 kr för 3 pers. men då åkte vi en dum tid , jätte tidig morgon därför det blev billigare.



kram

Postat av: Katta

Publicerad 2012-04-05 10:57:43

Åååhhh! Vad mysigt med Gotland! Jag verkligen älskar Visby, så himla mysig stad! Hade jag haft tid och råd i sommar så hade jag också åkt ner. :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-04-05 15:05:20

Vi ska också fira midsommar på Gotland! :)

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-04-05 17:29:36

Haha... precis på de där hotellet bodde jag förra sommaren, supermysigt! =)

Postat av: C O R N E L I A

Publicerad 2012-04-05 18:51:25

Åh gud så härligt! Hoppas att ni får det alldeles underbart, midsommar på Gotland, det låter ju absolut inte fel :D Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela