Publicerad 2012-04-15 09:57:36 i Dagens Mama,

Kista & Middag!



Iklädd i blus från: H&M
Halsband: H&M
Tigths med läder imitation på sidorna: H&M
Skor: H&M
Ring: H&M!
Alltså en HEL outfit från en och samma butik :)


Efter att regnet och snön hade piskat i mitt ansikte i över 70 minuter nästan så gav jag upp matchen! Mina tår ramlade nästan av, och när jag kom in till centrum så kunde jag inte ens knäppa upp jackan. Så mycket frös jag! Helt galet. Strosade omkring en stund! Hittade två skitsnygga bågar inne på synsam, så nu ska jag känna efter lite. Sen blir de att beställa brillor igen! Har varit så slarvig så nu måste jag ha ett par som jag kan se i, och som faktiskt är snygga.

Vi åkte hem, möblerade om jäntornas rum! Röjde och städade. Såg ut som en orkan hade hittat hit! Wilja rev de sista hon gjorde innan vi åkte till Papi♥ Från ingenstans under kvällen så satt Linus i bilen mot Farmor och Farfar för att lämna en liten Novis! hemma gjorde jag ordning mig lite. Sen satt vi i bilen till Kista för bio! Jahapp? :D
Men väl framme så var både American pie och hungergames utsålda! så vi vände på klacken och tog en middag istället. Vid 21.30 va vi hemma igen och hämtade den lilla sessan!

Postat av: Tina

Publicerad 2012-04-15 10:21:38

Fina bilder på dig :)

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-04-15 10:29:45

Va mysigt med lite Egentid :-)

Vi lämnade bort meja 3 timmar förra veckan till min mamma då vi tatuerade oss.. Men Gud så man saknade den lilla redan efter 10 min typ :)

Postat av: REBECCA

Publicerad 2012-04-15 13:29:13

snygging!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-15 20:50:32

Härligt med egentid! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2012-04-16 15:46:57

Jättesnyggt! Hur är skorna att gå i? Jag köpte ett par skor från H&M för ett par år sedan och trodde fötterna skulle trilla av efter en kvart! Stenhårda sulor och plastiga i materialet. Sedan dess har jag sett och varit sugen på jättemånga skor från H&M men inte vågat köpa. Har de bättrat sig? Trevlig blogg och jättefina tjejer! Ha det fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela