Publicerad 2012-04-10 12:56:33 i Novalie 0-3 månader,

Dagens baby to go!





Älskade fina lill fia!♥
Att få se henne utvecklas, att få se henne börja bli en egen liten person är så häftigt att se!
Jag har verkligen njutit så mycket jag bara kan utav den här lilla tjejen sedan hon kom till oss. Även om vi hade de riktigt kämpigt den första månaden, så tror jag även att de förde oss alla närmre henne. Och framför allt, att vi alla blev närmre varandra! När man utsätts för något som är jobbigt, de är då man hittar styrkan. De är då man bygger en styrka, och speciellt som familj.
För er så gör jag allt.

Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Publicerad 2012-04-10 13:17:59

Sötnosen själv <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-10 13:32:55

Åh men gud vad hon är SOCKER för ögonen! :) sluta göra mig så syskonsugen!! bilden där hon räcker ut tungan fick mig att skratta högt! kram till er

Postat av: Mandy & River

Publicerad 2012-04-10 14:40:55

Men sötaste lilla prinsessan =) Vilken fin dregglis också =)

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-04-10 16:06:52

Åh, vad man ser dig i henne på dom här bilderna! Tyckte det var pappa-Linus när hon var nykläckt, men nu ser man ju verkligen att det är mammas flicka!

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis & gravid

Publicerad 2012-04-10 16:23:07

Åh, hon är ju bedårande alltså! Så otroligt söt. Hoppas att allt är bra med er. Kramar!

Postat av: Matilda - 21 år och blivande trebarnsmamma

Publicerad 2012-04-10 16:40:59

Finns inget sötare än tandlösa bebisar! :)

Postat av: Hayley

Publicerad 2012-04-10 18:15:18

Åh sikka goa kinder hon har! Vill liksom bara nypa lite försiktigt!



Och det är så sant som du skriver, även i de hårdaste tiderna så kommer det något gott ur det hela. Svårt att se det just då när man är där, men efteråt så!



kram på er!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-10 18:17:52

Så söt fina e då! Bebisar e ju så goa.



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-10 19:55:53

Åh så fiiiiin!! gått in i v 38 idag så snart kommer min bebis !! längtar!

Tack så hemskt mkt, vad glad jag blir !!!

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora, född 20/1-12 <3

Publicerad 2012-04-11 13:19:13

Vilken underbar scarf/dregglis, vart har du hittat den? :D

Postat av: Sandra, mamma till Engla 5år o lillasyster Joline (bf 20/4)

Publicerad 2012-04-14 11:09:34

Sikken liten sötnos! Hon e verkligen bedårande din lilla flicka.. Storasyster likaså såklart :) o din blogg e sjukt fin, diggar den kraftigt. Ha en underbar dag! Kram Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela