Publicerad 2012-04-15 10:21:20 i Novalie 0-3 månader,

7 veckor har redan gått.



Novalie min lilla kämpe!♥
Du har redan hunnit bli 7 veckor.. Vart har tiden tagit vägen?
Vi tillbringade den första månaden utav ditt liv in och ut på sjukhuset. Kanske därför de känns som allt sagt POFF, och nästan så jag inte kommer ihåg något.. Man ville inte komma ihåg!
Jag har fått ha dig frisk och hemma i 3 veckor nu. Kan inte tacka nog!

Vi har en underbar liten tjej här hemma. Så snäll så jag inte finner några ord! Och så lättsam.
Men nova gillar INTE att läggas ner bara sådär, då blir jag jätte sur! Men ligga på mage på golvet är lite bättre. Hon somnar alltid själv, napp i mun och snutt lite vid ansiktet! Poff säger det.
Nu sover hon också i sin egna säng, vilket vi inte vågat tidigare pga andningsuppehållen.

Den 18:e ska vi på läkarkontroll.
Och jag tror fröken är 62-64 cm , och väger kring 6 KG!

Tack min lilla tjej för att de va just du som kom till oss.
Du gör mig hel, du gör mig fullständig.

Novalie Ofelia Carlsson, mitt lilla hjärta.

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-15 13:17:01

Tänk att hon redan blivit så stor:-)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-17 17:34:40

Skönt att det vände och att hon fått vara frisk! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela