Publicerad 2011-09-02 13:30:40 i En annan del av Stockholm!,

Utan att behöva tänka två gånger har jag o...


img_1390 (MMS)

Utan att behöva tänka två gånger har jag och Linus verkligen blivit kära! Igår testade jag den första gången, både som enkel och dubbelvagn! FYFAN säger jag bara. Testade UJ:s efter, nästan så jag skratta.. Vilken skillnad på vagn alltså! Kan man bli kär i en pryl, ja! Då gifter jag mig fan med denna vagn. Speciellt att du får två vagnar i ett! Annars hade vi behöv köpa en tvilling och en ny enkel. Då har vi redan överstigit detta pris! Ultimat. Säger bara de!

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-09-02 14:34:39

Jag vill också haaaaaa!! Försöker övertala min man här hemma :P

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-09-02 15:04:55

Superfin! :)



P.S Var med och tävla om en skylt med valfri text hos mig!

Postat av: :)

Publicerad 2011-09-02 15:16:31

hej du bor väl i stockholm och jag undrar vad denna affären heter och vad gatan heter!?

har letat efter en sån länge! skulle uppskatta verkligen om du svarade på detta!

älskar din blogg fortsätt så!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-09-02 15:27:52

Jag hade också köpt den där om den funnits när vi fick syskon..



kram

Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Publicerad 2011-09-02 15:49:40

Va blir de för färg? :))

Postat av: Elin Thejas Mamma

Publicerad 2011-09-02 15:52:36

Åh den vagnen såg juh superfin ut.. gillar den sorts vagn skulle jag få en till så skulle jag ha valt en sådan... =) Hoppas du har en fin dag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-02 17:49:49

Åh, vad är det för vagn? :D Vi väntar en till och stortjejen är bara 1,5 år när den här kommer så vi måste köpa ny vi med.

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-09-02 19:01:58

Är det en Bugaboo Donkey? Hatar dig om du köper den!!! ;) Nästan så att jag vill skaffa en till plutt NUNUNU bara för att få ha den haha :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-03 00:36:59

Vi la handpenning på en Donkey idag! är så glad! :D

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-09-03 00:55:05

Vilken fin !

Vsad är komplett pris på den ? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela