Publicerad 2011-09-21 12:37:51 i Wilja 17-24 månader,

- Wilja myser i den stora sängen!




Mamma Patricia är korkad! Igår kväll så var jag jätte trött, men.. Började spela Wordfeud, sen va jag fast!
När jag väl blev trött kring 02.00 och la telefonen åt sidan, så vaknade Wilja jätte ledsen hostig!
Så sist jag kolla på klockan va den 03.20! *suck*, och slog upp ögonen vid 06.00! Efter Linus gick, så la vi oss ute i soffan, mamma snosade till 09.00, Wilja somna en sväng! Sen satt hon med sina böcker i soffan och bara myste. Tror hon också va lite trött!

Idag känner jag mig MYCKET bättre än igår! är inte lika hängig, trött bara! men de har sina anledningar.
Vill sätta fast cykelstolen nu så jag och Wilja kan trampa ner till centrum! ska köpa mig den FJÄRDE hårfärgen. Eftersom jag va så blond så fäster inte färgen som jag önskar! men efter många om o men hpppas jag på bättre! :D

Tvätten är hängd, den nya är i maskin! Lunch i magarna, dammsuga. Sen är de vila-dags för Wonka!
Back on track med andra ord.

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-09-21 13:03:58

sv: Lätt! :D Vi kommer köra helsvart till en början. Sen kanske man byter ut, vem vet :) För er då?

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Publicerad 2011-09-21 13:46:29

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela