Publicerad 2011-09-20 23:45:43 i Gravid med lillasyster<3,

- Mammas lilla skapelse.




For varje dag som gar lilla liten sa vaxer du dig storre och starkare.. Kan inte forsta att det ar sant!
Att jag har fatt den lyckan att bara dig i mig.. Det spelar ingenroll vem du ar, om du ar en lillasyster eller lillebror, det spelar ingenroll hur du ser ut.. Du ar lika alskad och efterlangtad for det!

Det ar sa fantastiskt o se magen.. Kanna magen, NJUTA denna graviditet! Vem vet, det kanske blir den sista. Verkligen ta VARA pa graviditeten! inte stressa fram den.. Just nu langtar jag bara tills den blir stor och mysig.
Nar jag ligger ner, sa syns den knappt annu! men staller jag mig, jajjemen! da kommer den.
Men magen ar alltid som storst innan laggdags kanns det som.

Att kanna dig, det ar den mest fantastiska kanslan man kan ha i livet!
Att ens egna kott och blod ligger i magen och gror, blir en egen person.
Blir alldeles salig!
Jag alskar min familj, sa forbannat mycket. Allihop!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela