Publicerad 2011-09-05 14:30:41 i De bästa av Bålsta! <3,

- K ä r l e k!




Sätta lite fart!
10 påsar med Persilja är nu i frysen (kommer ha för hela året) YEEY! Älskar färska kryddor på maten.
Sen har jag packat ner 4 påsar med äppelkaka! Någon som vill komma hit på fika? ;)

Nu blir det att slänga sig i badet och göra sig lite mänsklig! Ska ta en trip till de där berömda stora varuhuset IKEA bara för att ha nått att göra! Mysigt att gå runt. Varje gång vi är där så har vi en unge i panik som inte alls vill sitta i vagnen! ;D så ska bli mysigt att bara strosa omkring och finna lite inspiration!

Ikväll tänkte jag ställa mig och baka : Kärleksmums!
Rebeccka skrev en kommentar på facebook som fick mig på fall. Nu blev jag allt sugen!
Ska sätta mig ner och försöka hitta nått nytt till bilderna! Redigera dom lite annorlunda. Har fastnat i samma spår med att ljusa upp, fördjupa, ram : klart! Är kass på sånt, och har ju inte photoshop! Så de blir att ta till de verktyg som faktiskt finns.

Hur redigerar ni era bilder för att få dom mysiga, ljusa och med effekt i?

 

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-05 14:40:02

åh va roligt! :)

Vi valde svart bas och röd sufflett, fast den blå var också väldigt fin så det var ett svårt val :P

och ni?

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Publicerad 2011-09-05 16:25:56

Dom blev super goda!! :) jag kommer gärna över på äppelkaka :D

Postat av: Andjie

Publicerad 2011-09-05 16:27:32

Så underbara ni er :)!

Vilken program använder du för att redigera bilderna?

Kram <333

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-05 16:57:40

Så söt, och vilken underbar mössa!

Postat av: Johanna 23 - mamma till 3

Publicerad 2011-09-05 17:26:17

Jag har fotoshop men anväder den typ inte. Ser ut som om vi båda anväder fotoscape^^ använde samma när jag gjorde min header, faktiskt bra program tycker jag!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-09-05 21:23:15

Jag gör mina bilder i picasa :) går att hämta hem från nätet :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela