Publicerad 2011-09-12 11:39:23 i Wilja 17-24 månader,

- Inskolningen gick så BRA!



Åh, inskolningen! Morgonen har gått som en dröm. Mamma va där, men bebis såg inte sin Mamma!
Utan bebis gick och höll fröken i handen! Och när vi skulle gå, vem fick en puss? Jo fröken!
Wilja har förälskat sig i sin förskolefröken Ingela! :D Så himla roligt.
Imorgon så är det lite längre än idag, 09.00-11.30, men eftersom de gick så fint idag! så ska jag få gå ifrån redan imorgon! alltså, de gick som på RÄLS! Wilja sprang iväg och lekte, höll hand i tåg.

Och hon har redan hittat sin mörke prins! En liten William som är lika gammal me bruuna ögon o brunt hår! Wilja och han stod och pussades och gick hand i hand under morgonen! Söta barn alltså.

Nu sitter mamma här.
Wilja är TRÖTT! Jag med min stora kopp KAFFE, och jag bara ler! Känner att de är så skönt för Wiljas skull. Så roligt att se henne ha de så bra! Tror verkligen att hon kommer att stormtrivas! <3 Sover sött ute i vagnarna. Ja alltså! Ja gillart verkligen. Kunde inte få ett bättre dagis!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-09-12 11:50:03

Vad roligt att det gick så bra!

Hör gärna av dig till min mail angående jackan.



Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2011-09-12 15:03:46

Va kul att det gick så bra ! :)

Hoppas det kommer gå lika bra med Miley nästa vecka hon ska börja inskolas ! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-12 22:00:11

Underbart att höra! Provade receptet på kycklingenchilads, supergott! De som blev över fick bli dagens matlåda.



Har lagt upp ett recept på bloggen som jag tror du skulle tycka om! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela