Publicerad 2011-10-18 20:44:48 i Bara Patricia,

- Vad ska man säga, anonyma..




Såhär hittade jag lilla fröken på förmiddagen! i sin lilla ask som hon fick utav sin Gudmor! <3

Det börjar bli lite löjligt nu med anonyma kommentarer som kommer in.. Kom igen, tror ni inte jag kan räkna ut på fingrarna vilka ni är? Tycker bara det är löjligt. Vid detta läge borde iallafall ni kunna stå för vilka ni är, det är ni som gör bort er nu. Och att yttra er om nått som ni inte vet om, ta reda på hur saker ligger till i nuläget istället. Men varsegod och gör er till åtlöje, och vill ni åt mig. Varsegod! Men det är ett barn som straffas i det hela, inte hennes Mamma. Så tänk efter, en gång till.

Tycker ni jag har betett mig omoget i allt detta, visa er bättre då? visa att ni är duktigare.
Och snälla, sluta skriva anonyma. Alla ni är borta, så tror ni att det skulle göra mig ledsen över att få reda på vem det är som hotar? Hm..

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-18 21:03:13

Jag har precis hittat till din blogg och jag är redan fast!! Du verkar vara en supermorsa! Stå på dig!

Postat av: helena

Publicerad 2011-10-18 21:44:28

Förstår inte varför man ska vara taskig. Livet är för kort och ska levas nu. Varför då lägga energi på sånt. Tycker du ska skita i allt omoget som skrivs. Tycker du verkar vara en glad och positiv tjej som har ett bra liv med din familj.

Postat av: Klara

Publicerad 2011-10-18 22:41:44

Hej Patricia! Såg att du skrivit ett inlägg på din privata blogg, tänkte höra med dig om jag kunde få lösenordet igen? Jag har haft det tidigare men har glömt bort det och kan inte hitta kommentaren du skrev med lösen.

Kram!!

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-10-18 22:44:59

usch ja lider verkligen med dig. Grymt okänsligt och osmart att tillägna sin dotters mamma en så trevlig sida på fb.... hoppas för er skull att de blir bättre för det måste det ju bli.. förr eller senare växer väl alla upp?

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-10-18 23:52:42

Massa kramar till er! Stå på er, förstår att det kan vara svårt att vara stark ibland. Men jag tror på dig!!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-10-18 23:59:57

Tips om du vill att vissa ip adresser inte ska kunna kommentera. Vet inte om du sett det innan men lägger in detta som tips då jag vet att du fått många idiotiska kommentarer från många.

http://www.designadinblogg.se/forhindra-en-viss-ip-adress-att-kommentera/

Postat av: Elin Thejas Mamma

Publicerad 2011-10-19 08:16:24

Huva så fult å göra så som du skriver lider med dig

du verka vara en superfin mamma stå på dig nu kramis

Postat av: Elin Thejas Mamma

Publicerad 2011-10-19 09:25:25

Ja men visst detta ögonblick glömmer vi aldrig =)



Klart det kommer bli bättre Snart håller tummarna för det ska bli bättre ganska snart..

HA en bra dag!!

Kram från mig å theja!

Postat av: Mari:1

Publicerad 2011-10-19 10:45:35

åh, tack så hemskt mycket, det gör mig så glad! :) och din dotter är bara så söt, avundar hennes ögon -så fasligt fina! Och vad är det folk skriver? [att de är anonyma brukar oftast ligga i att de är fega människor sen brukar det grunna sig i avundsjuka med. Du verkar ju vara en supermamma! :) ]

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-10-19 11:25:36

skit i alla anonyma idioter, de förtjänar inte din uppmärksamhet. tycker det är riktigt pinsamt att trycka ner andra anonymt, varför inte stå för det man säger? tror knappast de skulle våga säga samma saker ansikte mot ansikte. nej usch, riktigt pinsamt!

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-10-19 20:43:45

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Tävla om chansen att synas inför ca 1000 besökare, lycka till :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela