Publicerad 2011-10-13 11:26:27 i Bara Patricia,

- Underbara barnmässan!




Åh plötsligt fick jag ett jätte-sug över att gå på Underbara barnmässan iår!
Skulle dit när jag va gravid med Wilja, men det blev bara aldrig av.
Och nu ser jag, de är ju i HELGEN! Fredag-Söndag.

Är det någon som ska dit?
Förklara vad man gör typ? Eftersom jag själv inte har en sån stor jätte koll! :D Dyrt?


VILL GÅÅÅÅÅ...

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-13 12:08:11

Vart ligger den nånstans ? :)

Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Publicerad 2011-10-13 12:19:05

jag ska kanske dit imorgon, det5 beror på hur bönan är idag eftersom hon hade feber hela dagen igår... men jag fick min biljett så vet itne riktigt:S

Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Publicerad 2011-10-13 12:33:01

Åh jag vill också dit!

Rackarns att det ska vara så långt :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-10-13 13:22:18

Jag var där förra året men det är trångt bökigt med mycket folk.

Man kan om man orkar stå och köa efter gratis prover men annars är det typ montrar med blöjor prylar smycken försäkringsbolag mm. Tror det kostar 130 kr eller så :)

Jag skippar det den här gången, men visst är det lite kul om man inte har något att göra.

Kram

Postat av: silverwood

Publicerad 2011-10-13 13:44:23

Vad mycke fina bilder på din lilla bebis. Vill du kanske bära några av dem på armen? Kolla in min blogg.

Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Publicerad 2011-10-13 13:51:06

Brukar väl kosta 100kr?

Har för mig att det gjorde det i våras i Karlstad.

Barnen kom in gratis men föräldern fick betala :) Men vet inte om det är dyrare på andra ställen :)

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-10-13 13:53:25

Jag vill också gå men kan inte pga denna dumma foglossning.. Fick en vipinbjudan men den kommer jag som sagt inte kunna använda..suck och STÖN! :P

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-10-13 16:34:39

Ja gå!!!

Tyvärr jobbar jag så det blir ingen mässa för mig iår :(

Massa stånd med barnkläder, leksaker, blöjor mm. Alla har mkt bra priser o erbjudande o en hel del goodie-bags delas ut! För barnen finns det lekhörnor, sagostunder, pysselverkstad o småbilar...! Nja det e ju alltid dyrt att äta o så på mässor men helt klart värt det!!!

Postat av: Emmasc

Publicerad 2011-10-13 18:51:20

Jag fick vip-inbjudan på mail pga bloggen, har inte du? :)

Postat av: Linda mark

Publicerad 2011-10-13 18:58:49

Tänkte också gå först, men eftersom jag är den enda i familjen som tycker om att kolla på barnsaker så skippar jag det för i år och antagligen 5 år framåt.. :(



Du kan kolla på hemsidan. Sök på mässans namn så kommer det upp. De har dn lekhörna för barn, du kan kolla en massa nya baby och barn saker som kommit och redan existerande ting självklart! Barnvagnar ska det också finnas, men ni beställde donkeyn va? seminarium brukar det finnas, kolla hemsidan! ;)

140 kr var entrén för vuxna och gratis under 7 år typ.



Kram <3

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2011-10-13 21:36:38

Lätt värt ;) i love it

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela