Publicerad 2011-10-06 09:39:12 i De bästa av Bålsta! <3,

- Svar på flera frågor.



Här kommer det lite svar på lite kommentarer som inte har någon mail eller blogg att svara till :) Finns det fler frågor, så tveka aldrig på att fråga! Svarar på allt som jag kan.

Mammasara
Åh vilken fin tröja :)
Vart ha du köpt den nånstans?


Svar:
Tack så jätte mycket! :D Oj, den köpte jag på H&M förra året, men faktiskt inte användts före nu.
Så skön över magen :)


Shirin
Har lite frågor om graviditet och vikt. Jag är i v 25 och har gått upp 6,5 kilo vilket känns ganska mycket:/
hur mycket hade du gått upp med wilja i den veckan och vad gick du upp totalt sen? Har hört att man förlorar ca 10 kg efter fl, stämmer det?
Är orolig för att inte komma i form snabbt efter fl. Tack på förhand <3 kram shirin


Svar:
Det tycker jag inte låter mycket alls! :)
Har inte koll på i vecka 25, men i papprerna som jag har är närmsta v: 28, då hade jag ökat: 5.2. (MeN HAR ÖKAT MER DENNA GÅNG!!) Totalt så gick jag upp 8.5 kilo med Wilja, men jag rasade... fruktansvärt efter förlossningen! Vägde 60 när jag blev gravid, gick upp till 68.5, men rasade ner till 46.. Du kan ju tänka dig hur man mådde! Trött konstant.. så hellre att man går ner sakta än förlora allt allt allt.

Alla graviditeter är OLIKA!
Men denna gång så har jag ökat mer absolut än med Wilja, men jag hade en lägre utgångspunkt! Men tror jag hamnar kring samma slutsiffra som med wilja. Tror dock ja ökar kanske 15 ist för 8.5 :)
Hoppas du blir klokare! Stort grattis till graviditeten och njut. Lycka till!

Mammasara:
Åh så fin du är :)
Synd att vi bor så långt ifrån,annars hade du fått fixa hårförlägning på mig med :)
Den bruna färgen är verkligen fin,och du passar verkligen i den!
Var beställer du ditt hår ifrån?
Pris?
Och hur sätter du fast det?
Många frågor men jag skulle själv vilja förlänga håret men allt känns bara som en djungel :S

Kram på er!


Svar:
Åh, du har ju lösen! så jag kan inte gå in och svara till dig.
Tack så jätte mycket! Denna gång så gick jag faktiskt in på Tajmahal, brukar alltid beställa från Rapunzel annars.
Denna kortaste längd betalade ja endast: 350:- för! Men de va för att testa, men känner mig jätte nöjd verkligen :)

Jag brukar oftast fästa det med vax, men har bestämt mig för att VILA mitt hår då jag har extensions på extensions i flera månader i rad.
Så just nu använder jag mig av Clips!
Kramar <3


M:
Jag undrar över din privata blogg - har du stängt igen den? Slog mig bara :)
Tack annars för en trevlig och känslig blogg som går rakt in i hjärtat på en.
Kram från trogen läsare


Svar:
Ja, den är nedstängd för tillfälligt.. mycket som jag ibland vill skriva..
Men min blogg har blivit större än tänkt, och känns verkligen som att outa sig själv alldeles för mycket.
Likaså respekt mot dom personerna som är inblandade.
Ska försöka på samma sätt som jag har gjort, men ibland får man tänka till innan man skriver! <3


Sara:
har en sån didrikson i år, verkar super!vad hade ni under den overallen förra vintern? :)

Svar:
Under overallen så hade jag ett vanligt litet ställ! Alltså, Wilja va ju fortfarande så liten så hon lekte ju inte i snön på de sättet.
Så strumpbyxa, fleecetröja sen va de bra! Sockor på de :)
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela