Publicerad 2011-10-28 13:44:54 i De bästa av Bålsta! <3,

- Projekt STORSTÄD!






PHUEW!
Nu kan man fan spegla sig i golven, efter en sovmorgon till klockan.... 11! Vet ni hur längesen? äsh, behöver inte ens säga! :D När Linus ringde trodde jag lätt klockan va 08, men icke! Skulle kunna ha sovit myycket längre till. Men upp, sen har jag städat städat städat. Putsat fönster, fixat allt! Tvättat, jag har hunnit med o bada. Gjort massa! Och föresten så målade vi köket igår!! :D Hur tyckte ni de blev?

Själv känns de äntligen MYSIGT! har ju haft så svårt därinne. Helst vill vi ju riva ner hela skiten, men nej! En sak i taget blir det :) Nu går det iallafall sitta där inne äta i ro. Känns inte som man är i en sjukhussal längre.

Sen har vi projekt: Sängloft på G! Vill ju att flickorna ska ha rummet. Så tänkte bygga ett sängloft i vardagsrummet! Håller på att kolla på olika modeller, vill ju ha med en gipsvägg upp till taket. Då barnen ska kunna vara där uppe utan att ramla ner, med små fönster. En stege med en liten grind upptill :)
Det blir så om man inte bor så stort, COMPACT living! Jävligt mysigt dock.

Nu ska jag hinna med att sminka mig, laga lunch! Sen vid 16.00 är det dags för MVC ♥

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-28 14:06:15

Åh, köket blev ju jättefint tycker jag :) Brunt är riktigt snyggt. Ha en fin helg! Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-28 14:34:04

Spännande o se hur ni får till det sedan! :)

Ni har det jättefint i övrigt så det blir säkerligen bra! :)

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-10-28 15:10:08

Vad duktig du är! :) Och det blev himla fint i köket, riktigt härligt färg! :) Trevlig helg! Kramar!

Postat av: Frida

Publicerad 2011-10-28 17:36:51

Kan du inte visa hela köket? :D

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-11-01 12:17:07

Så himla fint ni har det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela