Publicerad 2011-10-20 13:15:17 i Gravid med lillasyster<3,

- Nu går jag!



Tycker magen gör sig så orättvis när jag tar kort på den själv, den blir så STOR! Så stor är den faktiskt inte, och jag tycker nästan att den är mindre än med Wilja! :D Känner mig dock klumpigare, nu känns det att jag ökat mer i vikt. Har en såndär härlig haka nu.... :D Och kinderna börjar bli riktigt nypbara! Men idag mår jag bra, helt strålande faktiskt. Är på ur bra humör, himlen är blå! ska hämta Wilja, och göra massa roligt idag.

Postat av: michelle

Publicerad 2011-10-20 13:39:50

GUD SÅÅ FIN BLOGG<3

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-10-20 13:48:56

sv: Ja 7 veckor...herregud! Ingenting kvar. Men att min graviditet går fort betyder att din också gör det då det faktiskt går i samma takt haha :D Snart har ni er prinsessa också :)



Haha ja men det är ju så, vane sak. Framför allt är man väl van at se sig själv så kanske. Att vara helt ospänd på bild ser ju inte helt okej ut faktiskt. Du är fin som du är, med eller utan ankan till hands :) Pussiluss och kramis!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-20 14:07:52

Snygg är du <3

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-10-20 14:15:35

DU passar så sjukt bra som gravid måste jag säga :)

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-10-20 14:38:10

Hehe jag är sket nervös faktiskt, framförallt när man gnäller över det sd som man har nu. Sedan så kommer man ju på sig själv att det kommer göra så MKT ondare haha.



Jag tappade ju kontrollen med Elias och det resulterade ju i en del stygn och massa jobb efter så hoppas på att det sätter igång i en lite lugnare takt :P



Ingen stor mage där inte :P Min stanna på 37,5 och då var jag i v 37 sista gången som jag mätte så var stor som ett hus om man jämför med denna gången;)



När är det dags för BM-besök igen för dig :)?

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-10-20 14:38:49

Du är jättefin! Ha en underbar dag! :-)

Postat av: Lea

Publicerad 2011-10-20 16:28:46

Å så fint med bebis mage! Man längtar nästan tillbaka! Och fin är du! :)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-10-20 16:40:06

Jag har absolut ingen erfarenhet överhuvudtaget om bebismagar,och du säger ju att den ser större ut på bild,men är inte du lite övernaturligt stor redan för att bara vara i fjärde(?) månaden? Det brukar väl bara vara en liten bula då? Fast jag är ju som sagt ingen expert. (om det här på något vis går att tolka nevativt så är det absolut inte meningen, jag menar absolut inte något nevativt alls, jag är bara allmänt nyfiken, och alla är ju olika) :)

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-10-20 17:43:22

Du verkar må väldigt bra faktiskt! Det är så roligt att se när du ler så stort! :D

Jag undrar, vad använder du för byxor? Har du mammabyxor eller kör du dina vanliga jeans? Jag kan nämligen inte knäppa mina vanliga jeans och dom mammajeansen jag har är inte sköna.. Stort problem detta med byxor när magen växer ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-10-20 18:07:00

Hej Patricia! Jag är så glad att jag har hittat din blogg för jag är oxå gravid i vecka 23 med bf 20 feb. Så det e så kul att följa dig! Jag bara undrar om du har börjat få mjölk än? Min bröst har inte vuxit det minsta och inget spår av mjölk än =( Hoppas det kommer snart. Ha det bra! Kram Sanna

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-21 12:00:54

Hej Patricia! :)

Åhh det är såå kul att följa din blogg, kollar kanske 5 gånger om dagen och det är så kul att se att du är så glad och lycklig! Den dagen jag blir mamma så vill jag vara minst lika snygg som du under graviditeten ! :D

Ha det bäst med din lilla söta familj!

Kram Elin

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-21 12:09:42

Stor magen börjar bli nu så fin :)

Postat av: Ereeka - i väntan på liten

Publicerad 2011-10-27 13:05:26

Hej! Jag känner igen den vänstra bilden, har du lagt in den i nåt inlägg i "familjeliv"? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela