Postat av: Andjela

Publicerad 2011-10-18 00:47:05

Kan jag få din hämliga igen?

Kram <3

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-18 08:45:37

Du ska veta att du har mer stöd av dina läsare än du tror. Jag vet hur det är att bli förd bakom ljuset av den man inte trodde de om. Jag hoppas att du inte tar bort bloggen då den är väldigt bra. går alltid in o läser. o följer. O dessutom det är DIN blogg. Du är rätt att skriva vad du vill. Så länge du inte skriver namn så är de lugnt. Då kan inget hända förutom alla idioter som skriver elaka kommentarer. Men ta ej åt dig. Jag tror inte att jag har träffat dig men du är en kanon bra mamma som gör allt för din dotter. O jag vet att du kommer göra allt för lillasyster oxå.. Kämpa på. Du är en stark person..

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-18 08:54:20

Hejsan!



Jag undrar om jag möjligtvis kan få lösenordet till de skyddade inlägget?

Har inte sett innan att du har en annan/lösenordsskyddade inlägg :S Hoppas ni mår bra iaf.

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-18 09:07:03

Glömt bort lösen till din hemliga blogg men förstår ungefär vad som hänt och tycker ni verkar klara er igenom detta grymt starka! Ni vet vem som förlorar och vilka som är lyckliga.. Kram <3

Postat av: sandra

Publicerad 2011-10-18 10:46:27

Hej!

Fan va jobbigt allt verkar vara med S..Antar det är han!



JAg har råkat radera ditt lösen till din hemliga blogg så om du vill så vill jag gärna ha lösen :)



Söt hon är din Wilja!



Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2011-10-18 12:57:25

Finns det möjlighet att få lösenordet? <3

Postat av: Sara - Mamma till Alice

Publicerad 2011-10-18 13:47:25

Hej, jag har glömt bort ditt lösen och användarnamn :(

Hoppas att allt löser sig nu.

Kram

Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Publicerad 2011-10-18 19:51:49

Hoppas allting löser sig, du verkar vara en väldigt stark tjej som kommer glara det här galant! Tänkte kolla också om man kan få lösenordet til privata bloggen. Kramar till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela