Publicerad 2011-10-18 08:49:59 i De bästa av Bålsta! <3,

- Ingen sömn denna natt..




Morgonen är här, efter bara någon timmas sömn. Wilja hade de så kämpigt med sin hosta, och jag med mina tankar. Hon somnade gott vid 8, och sov fram tills jag la mig i sängen vid 01.00. Sen kom hennes hostattack som höll oss alla vakna till ca 03.10, sist jag kollade på klockan så var den 03.20, och vet inte när jag somnade.. Det känns iallafall av nu på morgonen, ögonen är helt slut.. Likaså alla tankar, känner mig lite nollad.

Beslöt att hålla hjärtat hemma idag i detta rugg, dom ska ha en utedag i skogen! så kändes dumt att släpa med Wilja ut som är hostig och som har lite sömn bakom sig, så vi är hemma idag. Njuter av henne, just nu har vi myst i soffan. Försökt att få i Wonka lite frukost, men icke! hon sörpla 200 ml välling inatt då hon verka hungrig, grät när den va slut men somnade om. och 200 nu på morgonen, så hon klarar sig en stund till utan 'mat' i magen.

Om vi blir bättre till i eftermiddag så tänkte jag gå ner på 'ungmammagruppen' här i bålsta i en timma!
Beroende på hur de känns här hemma. Just nu när jag kollar ut så är det alldeles grått, grått och blåsigt. Har ingen lust alls med nått idag. Någon som vill komma hit är varmt välkommen <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-10-18 09:10:20

Hej! Jag måste bara lämna en kommentar.. Jag har läst din blogg länge men inte blivit av att jag lämnat kommentar förens nu.

Jag är också "ung mamma", 20 år och mamma till två små pojkar med 13 månaders skillnad..

Du verkar vara en helt otrolig person. En fantastisk mamma och flickvän.

Synd att vi bor så långt ifrån varandra för annars hade jag velat ta chansen att lära känna dig.

Kram och lycka till!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-10-18 09:18:31

Låter som en mysig dag ni kommer att ha :) Och jag e en läsare som e inne typ varje dag o kikar men väldigt dålig på att lämna spår^^Btw lägg gärna upp lite recept för jag superdålig på att laga mat XD haha. Hoppas lilltjejen kryar på sig snart :)Hejs (min blogg uppdateras sällan men jag e real iaf o not fakeanonym:))

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-10-18 09:24:47

Naww vilken sötnos! =D

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-10-18 10:10:25

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-10-18 10:14:03

Gud vilken härlig blogg du har! Fina bilder oxå:)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-10-18 10:21:12

Vilken otroligt söt bild!

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-10-18 10:21:57

Hde jag bott i samma stad så hade jag kommit :)! Massa krya på sig kramar och styrkekramar!

Postat av: Lowi

Publicerad 2011-10-18 10:28:22

Tja! väldigt söt bebis!! :) vill du vinna smycken?

Postat av: Sarah Gabrielsson

Publicerad 2011-10-18 10:47:07

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare per dag om du känner för det :)

Postat av: Annellisaa

Publicerad 2011-10-18 11:22:18

så fin header

Postat av: carro

Publicerad 2011-10-18 15:35:51

Tycker vi får styra upp en kaffestund snart :)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela