Publicerad 2011-10-31 08:05:18 i De bästa av Bålsta! <3,

- Gomorgon kära ni!




Gomorgon säger vi från vår sida utav stan! Eller Wilja bestämde sig lättare sagt att slå upp sina stora fina ögon redan när Linus stängde dörren efter klockan 06 här hemma! Bara att vänja sig med tidiga mornar... Nu är dom långa härliga sovmornarna över, vi har haft de här hemma sedan Wilja va bebis! Alltid varit sovglad, men nu får vi dock längre och mysigare dagar! Så ska inte klaga.... eller? ;) ^^, är en riktigt morgontrött människa. Känns som jag inte fungerar vid denna tid riktigt.... Men lite kaffe senare, så mår jag ändå OKEJ! :D

Wilja kollar på Dubbelkvack och har skorna på sig i sin lilla fåtölj, inte ett spår av trötthet i denna lilla tös!

Idag så kommer Lenita som ska sätta i sin hårförlängning, det blir dagens stora anstängning!
Pimpla kaffe, annars dör ja.

För er som INTE Vet:


Jag sätter i extensions för 500:- , (ordinariepris mellan 1000-1500)
Håller mellan 2-5 månader beroende på skötsel, hår, och hur mycket ditt egna växer.

Jag köper mitt hår från TAJMAHAL eller RAPUNZEL of Sweden
Bor ni i Stockholm så har både Skärholmen och Vårbergscentrum BRA äkta REMY hår för: 350 kr.


Nu har jag tänkt på att hjälpa er att sätta i om det är någon som vill och önskar? Istället för att betala mellan 3000-7000 på salong.
Är ni intresserade så maila mig på: [email protected] så ska jag besvara era frågor. Eller ställ frågor här på bloggen.

http://www.rapunzelofsweden.se/1/sv/products/europeiska-hartraensar.php
http://www.tajmahal.se/hair-dress-conditioner-p-215.aspx


Det tar ca 2 dagar för att håret att komma hem till brevlådan! och jag är som sagt mammaledig och har inte mkt annat att göra. Så vill ni ha håret isatt inom en vecka, så är det inga problem.

Jag ansvarar för isättning, klippning etc.
Om ni vill se mer för&efter bilder kika in på denna länk: http://mammasangel.blogg.se/category/harforlangningar.html

Postat av: emma nilsson (:

Publicerad 2011-10-31 08:52:32

åh, så synd att jag bor så långt bort ifrån dig, annars hade jag kommit direkt! :(

Postat av: Moa

Publicerad 2011-10-31 09:15:05

Jag blir så sugen på att göra en förlängning. Så typiskt bara att jag bor i Sundsvall.. =(

Postat av: Emma, mamma till Leija

Publicerad 2011-11-02 22:13:07

Först och främst, vilken blogg... vilken toppenmamma du är till Wilja:) Läser din blogg varje dag och bara väntar på nya inlägg. Jag vill komma med ett förslag till dig... du verkar så framåt, intresserad av hår,smycken, parfymer, smink m.m Jag jobbar extra som försäljare åt ett företag som heter LR, har du hört talas om det? Dom/vi samarbetar med kändisar bla: Leona Lewis och Bruce Willis m.m Vi har aloevera, microsilver,hudkrämer... you name it.. helt underbara produkter. Skulle du vilja vara intreserad av att börja sälja själv så får du gärna kontakta mig... kan även vara en extra inkomst för dig som är mammaledig och samtidigt ha roligt:) Kram Emma

Postat av: inku

Publicerad 2011-11-02 23:37:48

galet duktig du är på å få det att se äkta ut!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela