Publicerad 2011-10-08 16:55:38 i De bästa av Bålsta! <3,

- Full rulle!




Jag har en bit ner till backen från bilen? Som svärmor sa till mig! Jag kommer ju få använda STEGE för att ta mig in och ut när magen blir större :PJobbigt att ta sig in redan nu! Stora stora bil.
Vi har varit iväg och kollat på fotbollsmatch! Jävlar i gatan va kallt det va ute... blåste som inåthelsike! Nästa gång blir de både mössa och vantar på. Sen så kom svärfar förbi! Stod och kolla tillsammans, sen blev jag bjuden på en kaffe! De tackar vi för. Efter att ha slängt i sig lite pizza så ligger vi båda i soffan och slappar!

Ikväll bär det av mot Heron City för att träffa Gudmor mimmi & emil på lite bowling!
Supermysigt. <3

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-10-08 19:48:42

Va kul att du hittade in på min blogg! Du är välkommen åter!

Vilken söt liten tjej du har!



Ha en bra kväll!

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-10-08 22:38:25

Du kanske har skrivit det här förr men jag undrar vad arbetar din kille med? Eller om han kanske pluggar :)

Postat av: Camilla Mamma till Lucas

Publicerad 2011-10-09 08:41:57

Fiiin blogg du har! O grym e du på laga mat =D Massa goa recept :)

Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela