Publicerad 2011-10-08 12:00:31 i Bara Patricia,

- Film på hur jag sätter i mina extensions.


Fick en förfrågan om hur man sätter i sina clips!
Så jag tänkte för andra gången i min blogghistioria lägga in en film......
Känner att de inte riktigt är min grej!! :D Men iallafall, här kommer den.
Och ursäkta för slutet, elektrikern kom..... Så de blev lite pinsamt! så hann lixom inte fixa de sista med spray och kamma till allt.
Få er ett gott skratt nu!! :D

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-10-08 12:41:52

hihi du är ju så himla söt! Du passar med att göra videos ;) satsa på det tycker jag!



Nej, jag tog inte åt mig av din kommentar. Tyckte den bara var så himla rolig. :P Har aldrig blivit kallad "mullig" tidigare i mitt liv..

Jag gick upp grymt mycket under graviditeten och sen tog det sakta att bli av med dom. Mitt ansikte har gått till sitt normala "form" nu och jag är inte sådär pluffsig längre ;)



Men jag tar absolut inte åt mig ;) Bara roligt att veta vad andra tycker. ;)



KRAMAR

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-08 13:20:01

hahaha Det där har jag då ingen nytta av =)

Postat av: Amanda- 20 år och bebis i magen!

Publicerad 2011-10-08 13:28:40

Verkligen superfin hårfärg! du verkar så gullig :)

Postat av: Simon du vet vem!

Publicerad 2011-10-08 14:23:05

OOO MYYYY GOD!!!

Postat av: Sophie

Publicerad 2011-10-08 16:55:19

Du är för jävla söt! :-D

Postat av: MammaSara

Publicerad 2011-10-08 18:30:01

Tack för att du la upp en video :)



Kram

Postat av: ida

Publicerad 2011-10-08 20:25:12

Kul med video! :)

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-10-08 21:46:35

Du ä ju bara för go :D



Det såg ju inte så svårt ut :) har också kort hår o vill ha långt i bland. Ska nog satsa på klipps :D

Och du förklara jättebra :)

KRam

Postat av: Johanna 23 - mamma till 3

Publicerad 2011-10-09 20:50:06

du är för söt! :)

Postat av: Betty

Publicerad 2011-10-10 18:30:27

Missförstå mig rätt nu men har fått en bild av dig när andra har skrivit om hur de upplevt dig i verkligheten och att många tycker att du är dryg och så och att många kanske kopplar ihop det med hur du ser ut. Jag trodde att du lät dryg på rösten eftersom jag aldrig hört dig prata (har dock sett dig några gånger i G-town). Men efter denna video har min uppfattning ändrats. Du verkar vara en jättefin och söt person Patricia både på in och utsidan, det tycker jag verkligen! All min beundran och heder till dig och din blogg! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela