Publicerad 2011-10-19 22:46:02 i Bara Patricia,

- Det hat som du bär, är ditt problem.


Efter ett mycket välbehövt samtal ikväll så sitter jag här nu och tänker. Förundras över hur människan funkar!
Handlar det inte om avundsjuka - så handlar det om ren elakhet.
Att folk som kan stå en så 'nära' vara så elaka, och kunna yttra sig om saker som dom inte har att göra med alls.
Att man ens har mage att sitta och klanka ned på någon som tillhör 'familjen' och självklart. Jag blir ju inte förvånad.. För vissa människor tänker enbart på sitt egna hat mot en specifik så dom skiter i om det drabbar någon annan! Suck. Det är iallafall tur att man vet vilka man har vid sin sida, och att man inte har ett litet pack.

Sen börjar jag se en viss ironi i allt detta.
Om man nu hatar en person SÅ SÅ innerligt, och gör allt för att 'hacka' , varför kommer man då in här? Läser om den personen man hatar, skriver ANONYMA fega kommentarer.. Som om man inte förstår? :S skulle du inte må bättre av själv att verkligen få säga vad du tycker och tänker istället för att lämna dessa kommentarer? Förstår bara inte riktigt. Jag vet ju att ni inte gillar mig, så varför envisas med att vara så 'anonym' och häftig?

Spåra IP

Spåra IP

Vi har sökt igenom våra databaser och konstaterar följande för
IP-adressen 62........ IP-adressen verkar höra hemma i Gnesta, Sverige Flagga.

NÄMEN!! :O Oh, de kunde jag aldrig ha listat ut. Är du på riktig?
De flesta jag sökt upp kommer från Gnesta! och nu väntar jag svar på adresser..

Postat av: maria

Publicerad 2011-10-20 07:31:24

Härligt. Stå på dig!!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-20 08:42:55

Sv: Åh, tack! :) Jag hittade till din blogg genom att googla på mammabloggar.



Mitt bästa tips för dig är att inte besvära dig att skriva inlägg som det du skrivit nu. Jag förstår att du vill få ut din frustration, men människor som beter sig som de anonyma jävlarna får puschning genom att se en reaktion hos dig. Hoppas allt löser sig snart! Kram!

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2011-10-20 11:16:29

Stå på dig, fokusera på det fina DU har i livet.

Stor kram

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-10-20 12:23:37

Stå på dig, jag får med elaka kommentarer, och det är svårt att bara strunta i! Men försök <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela