Publicerad 2011-10-12 13:20:10 i Bara Patricia,

- Dagens Mamma!



Sitter hemma och har rensat igenom datorn lite! Så SJUKT mycket bilder... Vad ska man göra med alla? Hade jag inte bloggat lovar jag att inte ens hälften hade funnits på denna data! :D Men enligt mig så gör mycket bilder i en blogg, till en lite bättre. Så SHOOT!

Nu blir det att ta sig och hämta lillan! Har målat om alla stolar, nu hoppas jag att hjärtat kommer hem med en sablans roller!! Vi skulle ju ha målat i helgen, men nee.. Vi glömde den, och nu har vi bara blivit lata och har inte riktigt 'orkat' ta tag i de! :D så ikväll när lillan sover. Så SKA jag få detta gjort!

Lillasyster bökar, och hon trycker.
Känns som mina inälvor har åkt bak i ryggen och snart trycks ut genom sidan! flyyyytta på dig bebi.

Postat av: Sara

Publicerad 2011-10-12 15:33:55

Tänkte att du verkar ha många mammor som läser din blogg,och jag undrar om jag skulle kunna skriva i en kommentar att jag säljer begagnade barnkläder "flick-kläder" :)

Lämna gärna en kommentar om intresse finns.



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-12 15:59:38

En fråga.. Det ser ut som att du målar dina ögonbryn med skugga längst fram. Gör du det? Fint i alla fall :) Och vad använder du dig av isf?

Postat av: sara

Publicerad 2011-10-12 16:43:52

du är så himla söt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-12 17:11:09

sluta smila så fult hela tiden..du blir bara fulare av det... om du ska LE så LE Ordentligt! så att du åtminstonde ser normal ut

Postat av: Rebecca - Mode, shopping & vardag

Publicerad 2011-10-12 17:34:00

Men va fan! Låt henne le som hon vill! Hon e super vacker <3

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-10-12 17:37:27

Men snälla nån, låt henne le/smila precis hur hon vill...

Postat av: Amanda 19, mamma till Jolene

Publicerad 2011-10-12 18:12:50

Jag tycker du är jätte fin! :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-10-12 18:44:23

Vad är att le normalt? Och varför bry sig? ;)

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-10-12 20:15:57

Alt. sluta göra ankmun, det passar ingen. :)

tidigare kommentaren var väl att ta i.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela