Publicerad 2011-10-27 20:14:49 i Gravid med lillasyster<3,

- Då har man blivit Donkey ägare!




♥Bästa U N D E R B A R A fantastiska Donkey står nu hemma hos oss!♥

Ikväll så hämtade vi hem den efterlängtade och vackra donkeyn! Den är så förbaaaskat skön om jag får säga det så! Vilken syskonvagn som helst kan nu ta och slänga sig i väggen, den är så lätt! så otroligt mjuk att köra. Gillar denna SKARPT bättre än Cameleon. Mycket mjukare att köra, och finesserna är lite mer uppdaterade än på den.

Kan man bli kär i något materiellt?
OOOOOOOJA!
Min tredje bebis som vi ska ta så väl väl väl hand om. Helt kär, helt helt kär.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-27 20:37:39

måste bara säga, guuuuud vad fult med VITT:S hoppas du tänker köpa ngn annan överdragsfärg sen:P

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-10-27 20:40:23

Gaaaaaah så SNYGG! Vill ha!

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-10-27 22:04:13

Välkommen till gänget! :D Visst är den skön att köra? Så lätt, som en fjäder :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-27 22:26:37

Gud vad fin den var!! Vill nästan skaffa ett syskon till dottern bara för att få köpa vagnen..

Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Publicerad 2011-10-28 00:37:11

Ah den är såååååå snygg!!!!

Postat av: gosia

Publicerad 2011-10-28 06:05:29

Jätte snygg! Äntligen en ordentlig vagn! Tjejerna kommer att åka som små princessor! Love it!

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-10-28 09:02:05

Så himla snygg! :-) Köpte ni den ny eller begagnad? Skitfräsch!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-10-28 09:18:24

Du kommer inte bli missnöjd! Har denna till mina killar och vi är super nöjd! Bästa vagnen på marknaden helt klart :)

Postat av: Mickis

Publicerad 2011-10-28 11:39:38

Vi ska också köpa en eftersom jag e gravid men inte i vit den blir nog smutsig snabbt men de e jätte fin patricia verkligen :)!! Nu till frågan... Tänker du använda den som enkelvagn medans med Wilja???:) vet inte hur jag ska göra?? Har en camaleon black edition som jag måste sälja eftersom jag är gravid igen men vet inte om jag ska beställa donkey och använda den som enkel lr inte :( så svårt!!



Du har världens bästa blogg kram

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-28 12:07:50

Snygg.

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-10-29 11:20:13

Åhhhhh jag vill med ha! ;D måste ha tvillingar ;D

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-10-29 23:34:53

Åhhhhhh underbart!!!!!!!

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2011-10-30 21:24:46

OOMMMGG!!! JAG TROR JAG SVIMMAR!! jag är ju helt såld och besatt av donkeyn! Jag hoppas jag blir gravid snart igen så jag får köpa en donkey för att ha båda barnen i! den är helt fantastisk!!

Men först ska vi ta oss ner till sthlm innan andra bebis blir till. :) kramar från Ängla och Varga här uppe!

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2011-11-07 21:36:52

Läcker ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-02 15:15:23

Visst är den Lovely!!! Finns ingen annan syskonvagn som är så pass bra den har allt:) Det bästa är ju att man kan använda den som mono med:))!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela