Publicerad 2011-10-20 12:39:03 i Gravid med lillasyster<3,

- Bebismagen min, vecka 23.



Du växer så de knakar hjärtat mitt.. åh, nu längtar jag så oerhört efter 3D ultraljudet den 17:e november! <3
Ser fram emot det så otroligt mycket. Ska bli så spännande o se om pyret liknat den lilla man ser på skärmen!

Ni som gjort de, och fått era små! Har man sett likheter?? :D

Postat av: emma nilsson (:

Publicerad 2011-10-20 12:57:19

Haha förlåt, men det ser ut som du har en blöja på dig! :) byxorna eller vad det är, är säkert jättefina men den där kanten ser ut som på en blöja :p

Postat av: sandra

Publicerad 2011-10-20 14:18:24

Vi gjorde 3D med Alexander och han såg verkligen ut som på filmen och alla bilder vi fick.

skit läskigt! men självklart häftigt!



Kram

Postat av: P!

Publicerad 2011-10-20 14:47:53

Hej! Vad fin blogg du har :)



Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-20 14:49:00

Visst såg jag likheter mellan mina barn. Men ibland är det som att min son är mer lik deras kusin. haha.. Men likheter finns det absolut trots att dom har olika fäder..

Postat av: Frida

Publicerad 2011-10-20 15:13:10

Hej, jag älskar din blogg, har läst sedan du väntade Wilja.

Jag är också gravid och har BF 1/3 :) men när jag räknar så går jag in v 22 i dag (21+0). Du skriver alltid en vecka före. Har jag räknat fel? blir så förvirrad... :)

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-10-20 17:47:17

Får ni betala något för 3D ultraljudet? :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-23 19:11:38

När vi gjorde så fick vi jätte fina bilder och hon var verkligen jätte lik när hon sedan kom. Vi gjorde i vecka 28 på titut =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela