Publicerad 2011-11-25 22:06:18 i De bästa av Bålsta! <3,

Nu är det julemys hemma hos oss!




Som ni ser, nu på kvällen så har jag njutit... BADAT! Gud så skönt, mina kläder! våran säng.. ja ni förstår! Njuter för fullt, sen passade jag på att slå in skruttans första julklappar som redan varit inhandlade ♥ Så mysigt! Har lite till i tankarna, men de viktiga har vi redan köpt! :D

De stora paketet är en stor FARM! Hon älskar alla djur, så de är med ett 'stall', grisar, kossor och hästar! hönor, ja ni vet. Alla djur på en djurgård! En traktor med en gubbe och lite roliga saker! :D Sen har vi köpt pennor, ritblock, playdooh lera och sen den första barbien :D Hon älskade hennes kusins, så nu har hon fått en.

Nu ska de köpas: Wilja BEHÖVER paket! Så svårt bara :D Har ni tips som ligger på lager?

Postat av: Mia

Publicerad 2011-11-25 22:20:50

Hej!

Hoppas du mår bra, och att det inte är ngt allvarligt:)



Tänkte bara fråga var du köpt farmen, vilket märke?

Har tittat på flera olika men inte riktigt hittat en sån jag vill ha än :p så du kanske kan rekommendera ngn?

Kram och krya på dig

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-11-25 23:44:26

så mysigt! :D

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-11-26 00:07:15

sv: TACK för din otroligt fina kommentar <3



Allt började med vattnet. Några värkar hade jag ju inte, inte riktiga. Fick ju aldrig några heller. Dumma barnmorska som tidigare under dagen LOVAT mig att jag skulle känna värkarna. Men neeej, isället får man krystvärkar det första man får. Herregud :P



Ja det har vart en otrolig upplevelse och jag hoppas innerligt att alla andra slipper vara med om samma sak. Det var ritkigt kämpigt och jag har nog aldrig vart så panikfylld i hela mitt liv. Men det gick bra, tillslut :D



KRAMAR <3

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-26 12:56:50

Varför är Wilja bara hos Simon i en dag när det är hans helg?

Postat av: Andjela

Publicerad 2011-11-26 16:02:17

Krya på dig! <3

Postat av: Sandras Värld

Publicerad 2011-11-27 19:45:09

Sååå mysigt! kram

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-11-27 20:41:22

Hoppas du blir bättre snart och krya på dig!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-11-28 10:54:08

åh farmen låter som något hon kommer ha stor glädje av! hur roligt som helst :)



skönt att du börjar må bättre. förstår att det är slitsamt när du måste vila och samtidigt vill vara lekfull med din dotter. inte lätt det där! och svårt för henne att förstå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela