Publicerad 2011-11-24 15:24:26 i En annan del av Stockholm!,

Inlagd på akademiska..


Igår kväll så skrev jag att jag hade ont, och ja. Under natten blev det värre, tog två Alvedon men det hjälpte inte. Efter någon timmas sömn så vaknade jag, det gjorde fortfarande ont! Så ont att jag knappt kunde ta några steg.. Åkte till mvc. Och hon skickade oss till Uppsala för en vanlig 'kontroll' men i hissen påväg till bilen börja tårarna bara spruta! Fan va de högg på vänstra sidan av magen. Kom in, kopplade på Ctg och Jajjemen, full aktivitet .. Efter ultraljud så konstaterade dom att jag ska få vara kvar! I panik och i chock så fattade jag inte alls vad som hände! Ena stunden vanlig koll, andra så ville dom inte släppa hem mig.. Fått piller i de delarna jag helst hade sluppit!! .. Så nu ligger jag här, själv! Fan va knepigt, dessa timmar har varit som en hel oändlighet! Och jag har fortfarande inte fått något svar på vad de faktiskt är, och de vet inte dom heller... Uppsikt! Utan mat & vatten. Dropp får bli middagen! Vila, vill inte röra på mig! Hjärtat hämtar wilja och har henne hemma ikväll <3 och imorgon ska hon till pappa.. Vet inte när jag får komma hem, och vill bara få krama på henne! Tårarna har sprutat åt alla håll, och har inte min telefon med mig! Utan Linus lämnade sin, så börja inte ringa..
Hör av mig när jag vet mer.

Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Publicerad 2011-11-24 15:31:42

Hoppas det löser sig och krya på dig gumman!

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-24 15:37:44

Oj, hoppas det går bra där! Och att du får veta vad proverna visar! Hoppas bebisen stannar ett par veckor till i magen.. Krya på dig.

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-11-24 15:53:55

Hoppas det stannar upp och att hon vill stanna ett tag till. Kramar om <3

Postat av: Jossan-mamma till aleks

Publicerad 2011-11-24 16:06:46

Hoppas att allt går som det ska, de är säkert ingen fara men du är stark för att du måste i dessa prövningar! Kram från oss

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-11-24 16:18:43

Lilla vän. Hoppas allt går bra, du är på det bästa stället. Förstår hur du känner för det var så där det vart för mig nu sista gången. Kramar i massor

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-24 16:30:30

Oj, hoppas det inte är någon fara med er.

KRAM

Postat av: REBECCA

Publicerad 2011-11-24 16:49:25

krya på dig!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-24 17:13:19

Ta hand om dig!!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-11-24 17:15:37

Hoppas det inte är något allvarligt och att du får vara hemma med Wilja & L så fort som möjligt!!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-24 17:16:25

uscha, låter inte roligt! Hoppas att du blir bättre snart :)

Postat av: Malou

Publicerad 2011-11-24 17:23:26

Men herregud! Jag hoppas det inte är något allvarligt och att du får komma hem snart! Tänker på dig! Stor kram!!!

Postat av: malin

Publicerad 2011-11-24 17:25:38

Hoppas att de inte är något allvarligt och att du och bebisen blir bättre snart <3

Krya på dig

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-24 17:34:58

Men fy vad obehagligt och jobbigt :( Stackare! Hoppas att det inte är någonting allvarligt och att du snart är hemma igen!

Postat av: Jessica mamma till ella o linus

Publicerad 2011-11-24 17:42:49

Men patricia! Lycka till!!! Hoppas verkligen att det går som det sks och att du snart får komma hem till familjen och fina wilja!

Tänker på dig och känner med dig även om jag inte känner dig!



Kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-11-24 18:04:24

Stora styrkekramar till dig Patricia! Vad det än är vet jag att du och lilla bebis klarar sig, du har världens sötaste dotter och din Linus som största stöd! Du kommer bli bättre, krya på dig!

Postat av: Hanna i GBG

Publicerad 2011-11-24 18:46:51

Tänker på dig/er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela