Publicerad 2011-11-23 22:20:25 i En annan del av Stockholm!,

Gonatt från våran sida!




Föresten! Jag och Wilja är buddies igen... De tog sin lilla tid, men sen fick jag mängder med pussar och kramar, vi förlät varandra satt säga!^^, de va dock fortfarande en riktigt konstig upplevelse.. Men som till er som jag svarat till på kommentarerna, de blir bara så knäppt när Wilja är den snällaste lilla flickan, sen så förvandlas hon till en liten häxa på nolltid. Men VÄRRE kommer de bli, för äldre blir hon! ;) ♥ Är nog bara lite bortskämd med ett väldigt snällt litet barn!

Men tror de blev konstigt för henne,
hon somna hos Pappa och vakna hos Mamma & hemma, klart de blev oroligt! Gummsan, så hädanefter så ska jag alltid väcka henne en snabbis så hon fårse att mamma är där, sen får hon somna om. Och får vi se om de blir lika panik när hon vaknar igen :)

Nu blir det att somna gott,
har haft jätte ont i magen ikväll.. tagit två alvedon, och nu har värken satt sig i ryggen! ush, sova bort de. Vet inte alls vad de kan vara för nått! :/

Postat av: Magdalena

Publicerad 2011-11-23 22:45:17

Vilken fin blogg du har :) Och en skit söt dotter :)

Postat av: Andjela

Publicerad 2011-11-23 23:40:14

Så underbar bild :)!

Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-24 08:00:07

Undrar om det är ganska vanligt för jag har med haft ont i magen den har spänt och tryckt och vart helt öm ( om det är sån värk du haft). Hoppas det känns bättre i magen och förresten vilken ursöt bild :)

Postat av: victoria

Publicerad 2011-11-24 10:19:46

vilken underbar bild!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-11-24 10:24:33

skönt att bli sams! aldrig kul att vara osams.

vad mysig bilden är på er :)

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2011-11-24 13:31:37

åh! vilken söt bild!



Kram

Postat av: josefine andersson

Publicerad 2011-11-29 21:05:01

är inte du tillsammans med Wiljas pappa ? = )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela