Publicerad 2011-11-21 20:08:27 i De bästa av Bålsta! <3,

- Wiljas lillasyster!



Svärmor och svärfar kom förbi på kvällskvisten här på en fika! Alltid lika mysigt.
Nu ligger jag och hjärtat här i soffan, Wilja sover! Nu blir det slapp. Om jag orkar ska jag ta itu med alla barnkläder! Rensa vilka kläder som vi ska behålla till prinsessan, och vilka som ska sorteras bort! :)

Imorgon så åker skrutt till Pappa över natten! Så konstigt de känns, nu va de längesen sist.
Hon har inte haft feber på hela dagen, och varit pigg! Så imorgon så ska hon få gå till dagis, sen hämtar vi henne där tillsammans imorgon.

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2011-11-21 20:38:34

jätte fina bilder! har ni något namn till lilltjejen? :)

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-11-21 20:52:58

Din nuvarande hårlängd passar dig riktigt bra!

Postat av: Martina

Publicerad 2011-11-21 21:32:08

Har följt din blogg vääldigt länge och aldrig kommenterat, men nu jäklar tyckte jag att det var dags! Måste få säga att jag tycker du verkar som en fantastisk människa och mamma och du ska verkligen vara stolt över din söta lilla familj som du verkar ha :) Inte alla som lyckats styra upp sitt liv på ett lika bra sätt som du. Sedan måste jag också få säga att du är riktigt snygg i håret just nu, gillar det skarpt!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-21 22:08:15

Fin blogg du har! Gillar verkligen när du lägger upp "dagens middag" och recept, jättebra inspiration!



Kram!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-11-22 08:07:07

Jättefin mage du har!

Jag tror föresten att du räknar dina veckor fel? Åtminstonde om du räknar med BF 1 Mars. Jag är nämligen beräknad till den 3 Mars och är gravid i vecka 26 (25+2) idag, alltså borde du vara i vecka 26 (25+4) eller är det bara jag som tänker helt fel?



Hur som helst. Det är jättekul att få följa din graviditet och få jämföra lite! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela