Publicerad 2011-11-06 19:22:02 i De bästa av Bålsta! <3,

- Söndag & leklandet i Järfälla.









När vi alla vaknade här hemma imorse så va vi alla rätt så trötta! Emil och Mimmi lånade linus bil och åkte iväg och handlade juice och lite frallor! <3 jag va hemma med barnen, och sprang runt här hemma med två. Åh, längtar så otroligt tills de aldrig är tyst här hemma nu. Fick en liten känsla hur de är att vara tvåbarnsmamma! Jag njöt ska jag lova er.

Efter brakfrukosten intogs så bestämde vi oss för att åka till Lekpalatset i Järfälla! Blev lite besvikna faktiskt, inte i närheten som Andys! Kändes så smått och ja, inte alls som jag hade tänkt mig. Men barnen lekte tills dom stupa! Wilja somnade i bilen hem, och lyfte över henne till sängen där jag och hon somna yttligare i 1.5 timma! När vi vakna va de mörkt ute och klockan va halvfyra! Bra där... :P Hjärtat kom hem efter att ha tvättat bilen, middagen har lagats och nu är jag o Wilja hemma medans linus är på gymmet en sväng!

Ikväll nalkads de Beck och en mängder med SÖNDAGSMYS!
En helt underbar helg.

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-11-06 19:38:44

Vilka härliga bilder! :-)



Ha en fin kväll!

Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-07 00:31:37

Åååhh.. Va fina kläder :) hittade bloggen nyligen.. Super roligt att titta i för mig som saknar bebis magen en aning :) men det får räcka med dom jag har ett tag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela