Publicerad 2011-11-16 12:57:33 i Gravid med lillasyster<3,

- Skillnader på bebismagarna?





Här har ni dagens bebismage, och därunder är fotona med Wilja i samma vecka! Tänka sig, snö och allt. Och det skiljer sig bara en månad i tiden på korten, de nedanför är i December! Känns som vi tog dessa foton igår.. så snabbt det går, och det är två år sedan? kommer ihåg efter vi kom hem från denna promenad så fick jag mina nässelutslag över HELA kroppen! Kommer ni ihåg dom? shit, ja tjöt som ett litet barn! de klia så in i bomben.. Hoppas jag slipper utslagen denna gång! fy i helskotta.

Om jag kollar så är magen verkligen mindre! mycket lägre ligger den, sen ser man tydligt att jag va betydligt rundare nedtill, och ändå gick jag bara upp 8.5 kilo allt som allt! Denna gång kommer jag gå upp MYCKET mer, men ändå kommer nog siffran på vågen visa lägre.

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-11-16 14:12:39

Så VACKER! :) Ser så mysigt ut! :)

Postat av: Augustifamiljen

Publicerad 2011-11-16 20:48:18

Tackar! Jodå, nästan oförskämt bra har jag mått hittills, så jag hoppas att det fortsätter i samma takt ;)



Vilken go-mage du har, riktigt mysig. Längtar så otroligt mycket tills sparkarna kommer igång alltså, då allt blir så mycket verkligare :)



Kram!

Postat av: Jessica mamma till ella o linus

Publicerad 2011-11-16 21:25:25

Ååå du är så vacker! Du verkar vara en underbar tjej/ mamma/ vän och sambo!



Jaaag älskar även Alla dina bilder! Bilder är fantastiskt! Dina bilder är helt underbara!



Ta hand om Er och familjen:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-17 00:21:52

Du var större med wilja.... Denna gång har du en nätt och söt liten mage :) en liten plutt där inne kanske :)

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-11-17 14:37:57

Fina, fina magen! :) Tycker du var superfin med Wilja också! Jag känner mig mest som en flodhäst just nu ;)



Men du, får jag fråga en sak som jag inte blir klok på? Jag gick in i vecka 27 i söndags så jag är i 26+4 idag = jag ligger bara några dagar före dig. Men du har BF den 1/3 väl? Eller har jag snurrat till det? För jag har ju BF den 19/2. Haha, jag blir bara så förvirrad av alla dessa dagar hit och dagar dit :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela