Publicerad 2011-11-08 11:15:44 i En annan del av Stockholm!,

- Mammor är som skvallrande små tanter!


Efter att ha börjar läst en tråd på facebook på morgonen så fick jag senare ett givande samtal.
Där jag har lärt mig, att mammor som sitter och läser min blogg pratar om mig när inte jag är med? gottar sig i saker ni inte har en aning om. Och återigen! Tack, där fick jag det bevisat för mig. Varför jag inte blandar mig in i mammaträffar eller liknande. Mer skvallrande kärringar finns ju inte! herregud, har man inget annat att tala om?
Stort suck säger jag bara.

Sen sitta här dag in & dag ut och lämna 'snälla' kommentarer? hallå! Ansträng er inte om ni inte gillar mig :)
Puss.

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2011-11-08 12:05:14

;)

Jag känner igen det där! Bra att du skriver ut det, så långt har inte jag kommit.

Postat av: Josefin - Mamma till Melwin

Publicerad 2011-11-08 12:10:51

Ja de är sjukt, att folk inte har annat att lägga sin tid på.

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2011-11-08 12:11:38

Jag förstår inte vad man får ut av att sitta och prata med andra människor på det sättet. Visst har man någon gång pratat om någon, ingen är perfekt. Men att sitta och uppdatera sig med "väninnorna" om en specifik persons liv är bara tragiskt. Behandla andra som du själv vill bli behandlad är ett bra citat.



Roligt att ni snart ska få se er lilla flicka på tittut kliniken. Måste vara jätte häftigt att se sitt barn i magen på det sättet. All lycka till! :) Kramar!

Postat av: Jannika mamma till Jillian

Publicerad 2011-11-08 12:42:34

<3

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-08 12:43:31

Sånt får en verkligen att tappa tillit till folk, men samtidigt, har man inget viktigare att prata om så måste man ha det allt bra tråkigt. Kram på dig!

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-08 12:49:26

haha sådär är det alltid, tjejfasoner! Tröttsamt, irriterande och ja, onödigt.

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-08 13:12:55

Håller med,vissa är såå duktiga på att snacka skit om andra men när man träffas sätter dom på sina fakeleenden :/



Fy för dessa människor!



Kram på dig

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-11-08 13:23:34

Jag håller med! Tjejer är inte lätta att umgås med..

Skit trist men tyvärr ska dom alltid skvallra om allt som dom ofta knappt vet något om och så blir det drama..



Kram

Postat av: Emmasc - mamma till Hugo

Publicerad 2011-11-08 14:04:28

Håller med :/

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-11-08 17:03:47

Tyvärr finns det alltid osäkra små individer som inte vet hur de ska kunna känna sig stora & bra utan att racka ner på andra. Jättetrist :/ Men ta inte åt dig; du är bra! Tänk på det :) Kram

Postat av: Tessan- mamma till V & N

Publicerad 2011-11-08 19:50:52

Vet du vad jag har sagt (till matilda)? Att om jag skulle seppa skulle jag också vilja ha sån tur att finna den rätta och ha det så bra och vara så kära som ni är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela